بازدید 5459

آخرین خبرها از انفجار یک منزل مسکونی در اهواز

کد خبر: ۱۰۰۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰ 11 October 2020

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از انفجار یک منزل مسکونی و ریزش چند واحد تجاری در بازار عامری اهواز در پی نشت گاز خبر داد.

به گزارش میزان، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور از انفجار یک منزل مسکونی و ریزش چند واحد تجاری در بازار عامری اهواز در پی نشت گاز خبر داد و به میزان گفت: این حادثه ساعت ۰۸:۴۱ صبح امروز ۲۰ مهرماه ۱۳۹۹، به سامانه ۱۱۵ اعلام که بلافاصله نیرو‌های اورژانس به محل اعزام شدند.

وی افزود: تا این لحظه ۲ مصدوم این حادثه با اقدامات درمانی تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان انتقال و متأسفانه ۲ نفر به دلیل شدت حادثه در دم جان باختند.

تعداد فوتیهای حادثه اهواز به ۴ نفر رسید 

مرکز فوریتهای پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز اعلام کرد تعداد فوتیهای ناشی از انفجار گاز در منطقه عامری این شهر به ۴ نفر رسید.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تا کنون ۹ نفر نیز مصدوم شده اند که امدادگران این مرکز سه نفر را به بیمارستان امام و یک نفر را به بیمارستان گلستان اهواز منتقل و یک نفر را نیز در محل حادثه درمان کردند و چهار نفر دیگر با خودروهای شخصی به بیمارستانهای اهواز منتقل شدند.

تعطیلی بازار عامری اهواز در پی انفجار صبح امروز

ابراهیم قنبری، با اشاره به حادثه انفجار گاز در یک منزل ویلایی در بازارچه عامری اهواز، اظهار کرد: همچنان عملیات آواربرداری در محل حادثه در حال انجام است.

وی افزود: در پی وقوع این حادثه، در حال حاضر بازار عامری نیمه‌تعطیل است و ایمن‌سازی محل توسط نیرو‌های آتش‌نشانی در حال انجام است. طبق برآورد اولیه، تاکنون به شش واحد تجاری و سه واحد مسکونی آسیب وارد شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به قرار گرفتن منزل محل انفجار در میان بازارچه، بیان کرد: هنوز میزان دقیق خسارت واردشده به بازار و بافت مسکونی و تجاری، مشخص نیست.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی