بازدید 16187
۱

تعطیلی مشاغل پرخطر و آموزشگاه‌ها در اصفهان

حجت الله غلامیسخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: با پاسخ مثبت وزارت کشور تمام مشاغل پرخطر، آموزش حضوری مدارس و آموزشگاه ها تا ۲۶ مهر تعطیل هستند.
کد خبر: ۱۰۰۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸ 10 October 2020

به گزارش «تابناک»، حجت الله غلامی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه وزارت کشور پاسخ درخواست ستاد استانی مقابله با کرونا را داد، اظهار کرد: بر این اساس مشاغل پرخطر، پارک ها و تفرجگاه ها و آموزش حضوری مدارس، آموزشگاه ها و زبان سراها تا ۲۶ مهرماه برای یک هفته دیگر تعطیل هستند.

وی افزود: مقرر شد بحث نظارت و بازرسی به شکل ویژه در سطح استان فعال کنیم به این صورت که تمام صنوف و اتحادیه ها تیم های نظارتی خود را فعال کنند و دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی کمیته های خاصی را برای نظارت بر رعایت پروتکل ها تشکیل خواهند داد و بیشتر تمرکز بر بازرسی ها و برخورد با متخلفان خواهد بود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان ادامه داد: هفته آینده هفته بسیار خاصی خواهد بود چرا که تمام دستگاه ها موظف شده اند به شکل ویژه با متخلفان برخورد کنند و مراکزی که پلمب خواهند شد در صدا و سیما اطلاع رسانی می شود تا حساسیت ها بیشتر شود.

غلامی تصریح کرد: در خصوص جریمه کسانی که ماسک نمی زنند، مقرر شده ابتدا در تهران بزرگ با نظر رئیس جمهور بحث را نهایی کنند و به شکل نمونه عملیاتی شود و سپس به کلان شهرها تسری پیدا خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
خسته نباشید دلاور خیلی به موقع و عالی واقعا از این همه دقت شماها دنیا در عجبه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان