بازدید 11302
۴
بعیدی نژاد:

تحریم‌های جدید مصداق جنایت علیه بشریت است

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن تحریم‌های جدید آمریکا را جنایت علیه بشریت خواند و گفت: رژیم آمریکا حد و مرزی برای جنایت علیه مردم خود و دیگران نمی‌شناسد.
کد خبر: ۱۰۰۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۱ 09 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن امشب (پنجشنبه) در پی تحریم‌های جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی نوشت: هدف از تحریم‌های جدید علیه تقریبا همه موسسات بانکی و مالی ایران، محدود کردن توانایی ایران در واردات اقلام ضروری در مقابله با کووید-۱۹ و در نتیجه جنایت علیه بشریت است.

وی افزود: این رژیم منفور آمریکا حد و مرزی برای جنایت علیه مردم خود و دیگران نمی‌شناسد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا عصر امروز (پنجشنبه) تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال کرد و ۱۸ نهاد مالی ایرانی را تحت تحریم‌های خود قرار داد.

به گزارش فارس، محمدجواد ظریف نیز در توئیتی به این تحریم‌ها واکنش نشان داد.

وی نوشت: در بحبوحه همه‌گیری کرونا، رژیم ایالات متحده درصدد نابودکردن کانال‌های باق‌مانده برای پرداخت پول دارو و غذا است. ایرانیان این آخرین سبوعیت‌ها را نیز از سر خواهند گذراند. اما تبانی برای گرسنگی‌دادن یک ملت، جنایت علیه بشریت است.

وی افزود: آمران و مجریان که پول‌های ما را بلوکه کنند، به دست عدالت سپرده خواهند شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۴
ما مسئول مشکلات خودمان را آمریکا نمی دانیم
این تحریم ها کمتر از اعلام جنگ علیه ایران نیست... باید خلیج فارس را گورستان شان کنیم...
خب خودتان انتخاب کردید
شما بگید چرا ما تحریم شدیم‌ به دلیل سیاست خارجی اشتباه شما و چقدر قربانی مردم باید بشوند به خاطر این سیاست غلط بله به شما تحریم فشار نمیاره ولی به ما خیلی در حد مرگ عزیزانمون و این سیاست به چه قیمتی دارند مردم کشورت می میرند در رکورد جهانی همه جا بوی مرگ میاد تجهیزات نیست دارو برای مردم نیست البته برای شما هست حتی از آمریکا و اسرائیل
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی