بازدید 10601
۱

جاده هزار کاملا بسته شد

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها با اعلام جزییات محدودیت های ترافیکی جاده‌های شمالی در پایان هفته، گزارش داد: مسیر رفت و برگشت محور هزار تا اطلاع ثانوی مسدود است.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 08 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا و به اعلام مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های کشور، آخرین وضعیت محورهای شمالی حکایت از مسدود شدن محور هراز در مسیر (رفت و برگشت) دارد. این مسیر تا اطلاع بعدی مسدود است.

بنا بر این گزارش، تردد روان در محور های چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) مشاهده می‌شود. ضمن این که محورهای چالوس، فیروزکوه، هراز، آزادراه قزوین-رشت دارای بارش باران و آزادراه تهران-شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های کشور در اطلاعیه دیگر اعلام کرد: براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، ‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

بنا بر این اطلاعیه، طی شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۵۲ تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۸.۳ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یعنی چی که جاده رو بدون دلیل میبندید ؟؟ مگه مملکت قانون نداره ؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار