بازدید 6974

حریرچی: تردد فرد کرونایی در جامعه جنایت است

معاون کل وزارت بهداشت، گفت: فردی که تست کرونای او مثبت است و در سطح جامعه تردد می‌کند، جانی است. حتی اگر این فرد بدون علامت باشد.
کد خبر: ۱۰۰۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱ 07 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از مهر، ایرج حریرچی، روز چهارشنبه با حضور در برنامه «چاپ اول» شبکه خبر، اظهار داشت: فرد مبتلایی که قرنطینه نمی‌شود و در سطح جامعه تردد می‌کند، یک جانی است. چون ممکن است فقط با یک تماس، ویروس را به فردی که دیالیز می‌شود منتقل کرده و باعث مرگ او شود.

وی ادامه داد: با زیر نظر داشتن محل موبایل‌ها می‌توان از میزان رفت و آمد مردم مطلع شد و از این راه میزان تماس با اطرافیان را می‌توان اندازه گیری کرد.

حریرچی افزود: کاهش ۵۰ درصدی ترددها، معمولی است، اما برای شرایط مطلوب یاد ۷۵ درصد از تردد‌ها کاسته شود.

وی گفت: در بهترین شرایط که نوروز بود، مردم ما ۴۵ درصد کاهش تردد داشتند و این رقم در ۲ ماه اخیر به ۱۲ درصد رسیده که به معنی رفوزه شدن است.

معاون کل وزارت بهداشت تاکید کرد: برای مهار کرونا نباید فقط از دیگران توقع داشت، حتی در نظرسنجی‌ها نیز بهتر است از مخاطب سوال شود که خود شما چه کاری باید انجام دهید که فراگیری کاهش یابد.

وی افزود: در جلسات امروز و شنبه، روش‌های کنترل جدی مبتلایان نهایی می‌شود.

حریرچی تاکید کرد: بزرگ‌ترین چالش ما در مدیریت فراگیری «اقناع مردم» است. اینکه مردم و دیگر عناصر تصمیم گیر را قانع کنیم که کرونا خطرناک است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۵
مشغول به کار بودن مترو در تهران هم جنایت است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
ناقلین خاموش ویروس کرونا ممکن است دیگران را مبتلا کنند
اگر حتی یک نفر رعایت نکند می تواند عامل خاموش گسترش ویروس به ده ها نفر باشد
باید برخورد جدی با این فردی که جان مردم دیگر را به خطر می اندازد شود جان خود این فرد مهم نیست جان بقیه که مهم است
سلام در وزارتخانه ای که خدمت میکنم 25 نفر در یک اداره کل به کرونا مبتلا شده اند و مدیر کل مربوطه به این افراد گفته 3 تا 8 شب در محل کار حضور پیدا کنند ولی چون این موضوع به گوش همه رسید منصرف شده حال به دو نفر از این افراد گفته 5 شنبه عصر بدون سر و صدا در محل کار حاضر و کارهای عقب افتاده را انجام دهند...
اقای حریر چی درست می گویید ولی انهایی که در وهله انتشار ویروس کرونا را تکذیب کردند و گفتنتد کار دشمن است انهایی کیستند شما فقط زورتان به مردم می رسد مردمیکه شب و روز می دوند و نمی توانند زندگی روز مره را اداره کنند انها چکار کنند بیش از 80 در صدر مردم مجبور هستند هر روز برای خرید معمولی نان و گوجه و پیاز بیرون بروند و تا انجایی که می توانند رعایت می کنند اگر مسولان در وهله اول شهرهایی که منشا ویروس بودند قرنطینه می کردند الان به این گرفتاری دچار نشده بودیم واقعیت را مردم می دانند ولی جرات گفتن ندارند چون در کشور مسولی نیست که مسولیتش را قبول کنند هر چه نا کار امدی و دزدی و رانتخواری و گرانی و تورم اتفاق می افتد به امریکا و تحریم ربط می دهید ایا امریکا گفته است که دلار را گران کنید و بین خودیها تقسیم کنید ؟ هزاران میلیارد از زمان دولت محبوبتان احمدی نزاد گم شده است و روحانی هم دنباله رو اوست چه ربطی به تحریم و امریکا دارد . مگر کشور ما را امریکا اداره می کند ؟ اقایان محترم اگر یکبار هم که شده راستگو باسید و واقعیت را بگویید اگر دشمن صد سال زحمت می کشید کشور را نمی توانست اینگونه فلج کند لا اقل حرف مردم را قبول نمی کنید حرفهای خودیهایت را قبول کنید به سخنان ایت الله بروجردی و اقای راغفر گوش کنید اینها که دشمن نیستند ..... تابناک محترم از فشار زندگی دق می کنیم اگر دروغ نوشتم منتشر نکن
حریرچی درست گفته. احسنت بر این مرد
با کمال احترامی که برای ایشون قائلم ولی مدیران دولتی یک "زکی" و "برو بابا" ی خوبی به همه مردم و عوامل بهداشت گفتند و رفتند (البته جایی نمیرن ) ! دورکاری رو که برداشتند ، تعطیل که نکردن ، تازه فامیل ما مریض شده با تمام علائم و آزمایش مثبت ، مدیرش گفته بعدش باید بری دکتر عفونی آزمایش رو تایید کنه که مریضی !!
آخه این همه مقررات مسخره دست و پاگیر ؟؟ برگه آزمایش نوشته Covid + دیگه ! حالا ببینید تا بره دکتر و بیاد چند نفر رو کرونا داده !
خدا خودش ما رو از دست این مدیران نجااات بده ! آممممییییین !
خود آقای حریرچی آمد رسانه ملی مصاحبه کرد فرداش گفتن کرونایی شده! یعنی خودت هم آره
شما آقای محترم
بعنوان معاون وزارت بهداشت و
بقیه مدیران دولتی که الگوهای قانونی و اقناع ملت و کشورید؛ اوایل شیوع این بیماری در رسانه ملی اونو به هیچ و تمسخر گرفتید» بسیاری از مردم کوچه و خیابون هم مانند شما و سرگرمی دوستان شما اونو به بازی و بی توجهی گرفتن و حالا که تقریبن دیر هم شده میگید که افراد لاابالی جانی اند و مردم رفوزه شدن!!!
در ضمن حالا که بعضی از کشورا واکسن کرونا رو کشف و تولیدش کردن که اکثر مردمو و اقتصاد و دغدغه مردم رو سروسامان میده، چرا زودتر واردش نمی کنید و فقط آنفلوآنزا وارد می کنید که از سالها قبل هم معمولاً موجوده برای هرکی که بخواد؟؟!...
آقای حریرچی در استان کرمانشاه خیلی ها کرونا گرفته اند اما بدلیل عدم انجام تست pcRدر مراکز بهداشت(مراکز میگویند فقط برای زیر شصت سال انجام می دهیم)این مبتلایان ازادنه در جامعه خانواده محل کار و و...تردد دارند به نظرم عدم انجام تست کرونا توسط وزارت بهداشت بیشتر به جنایت شبیه است
این سخنان را ماه پیش میگفتید نه تشویق
اگر روز اول قم و گیلان رو قرنطینه کرده بودین جلوی پروازهای ورودی به چین رو بسته بودین اگر روز اول بجای استفاده از ماسک دستکش رو نمیگفتین الان اوضاع این نبود شما همونایی بودین که میگفتین مردم عادی احتیاج به ماسک ندارن یادتون رفته
همسایه ی ما اصلا اعتقادی به استفاده از ماسک نداشت،دختر پنج سال ی بنده را،مسخره میکرد که چرا ماسک میزنی،کرونا گرفت ،یک روز هم استراحت نکرد،وقتی به او اعتراض کردم،گفت خرج خانه ام را میده؟کی برام خرید کنه؟ ببینید با کیا شدیم هشتاد میلیون نفر.
ببخشید جناب حریرچی. وقتی همه جار باز است و همه باید سر کار بروند و تعطیلی‌ها اعلام شده در حد تعطیلی پارک و استخر است که قبلا هم تعطیل بودند چطور انتظار دارید که کاهش رفت و آمد بیش از 12 درصد باشد؟
شخص شما روزی که مبتلا بودی و از تب میسوختی رفتی جلسه سخنرانی کردی و بعد هم رفتی شبکه 2 گفتگوی ویژه خبری!

مجری شبکه دو که از شما کرونا گرفت! خدا میدونه چند نفر توی اون نشست مطبوعاتی کرونا گرفت و از بین رفت و کسی نفهمید!

اول یک سوزن به خودتون بزنید بعد یک جوال دوز به دیگران!
ازاد گذاشتن تردد فرد کرونایی وکنترل نکردن جرم نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی