بازدید 4929
۵

فلاحی: دولت سفرهای شمال را کنترل کند

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن اشاره به شرایط بحرانی کشور در حوزه شیوع ویروس کرونا از دولت خواست که سفرهای مردم را کنترل کند.
کد خبر: ۱۰۰۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 07 October 2020

به گزارش تابناک، احمدحسین فلاحی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شرایط بحرانی شیوع کرونا ویروس در کشور ضمن تاکید بر لزوم رعایت پروتکل ها و نکات بهداشتی توصیه شده توسط مردم بیان کرد: آمار سه رقمی فوتی های کشور نه تنها دورقمی نشد بلکه همچنان در حال افزایش است، این موضوع مشخص می کند که این موج در حال سعود است و اگر سفرهای تعطیلات پیش رو هم اضافه شود شاهد شرایط نامطلوب تری خواهیم بود.

وی افزود: مردم در سفرهای اخیر خود نکات را رعایت نکردند، فکر می کنم شرایط کنونی کرونا نتیجه سفرهای شمال مردم است، این امر اگر رعایت نشود آمار کنونی افزایش بیشتری را خواهد داشت، شرایط برخی از بیمارستان های ما عادی نیست، اخیرا اعلام شد ممکن است سالن های بیمارستانی صحرایی تدارک ببینند، سفرهای بیشتری این خطر را به دنبال خواهد داشت که تیم پزشکی و کادر درمانی ما فلج شود.

نماینده مردم همدان در مجلس تصریح کرد: فکر می کنم دولت همانطور که مساجد را می بندد لطف کند سفرهای کیش و قشم و سفر شمال را هم کنترل کند، اوایل شیوع کرونا ورودی و خروجی شهرها را کنترل می کردند، متاسفانه اکنون این مهم رها شده است، اکنون در برخی شهرها شاهد وضعیت بحرانی هستیم، متاسفانه گزینشی عمل می شود یعنی سفرهای های شمال و جنوب راحت انجام می شود اما چندین مسجد که جمعیت کمتری به آن مراجعه می کنند بسته می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
آقای عزیز من تو شمال خونه دارم و وقتی میرم اونجا مثل اینه که تو تهران تو خونه خودم هستم تفاوتش اینه که از هوای سالمتری استفاده میکنم.
شما اینو با مسجد یکی میکنی که چندین نفر آدم غریبه با هم زیر یک سقف و با فاصله کم قرار میگیرن. چرا برای کوبیدن دولت اینهمه مغلطه میکنید؟
کاش دولت توضیح میداد چرا جلوی سفرها رو نمی گیره. خواهشاً خبرنگاران محترم از سخنگوی دولت یا جناب واعظی که دائم در حال مصاحبه هستند می پرسیدند که چرا دولت جلوی این سفرهای غیرضروری را نمی گیرد
این نماینده همدان به اتوبان ساوه همدان هم نگاه کنه بعد در مورد جاده شمال اظهار نظر کنه
الان هرکی شمال میره اغلب تهرانی هایی هستند ویا شمالی های مقیم تهران هستند که در شمال خانه دارند ودر فضای باز تر هم بهتر میتوانند رفتار را مدیریت وفاصله را حفظ نمایند وهم قدری از فشار های روانی ومحدودیت های رفتاری که معمولا در فضا های فشرده تهران اعم از فضاهای عمومی وهم در اپارتمانهایی که هر طرف ان را نگاه میکنی الودگی را حس میکنی ( ریختن ماسک در سطل باز ، اسانسور ، باز بودن درب شوتینگ و.....)همه تخریب کننده پروتکلها میباشند میتوانند قدری تجدید قوا نمایند الان در شمال مسافر در فضای ازاد نداریم
مردم در سطح مختلف در شمال خانه ساختند تا در اوقات نیاز ودرایام نا مطلوب تهران به انجا پناه ببرند این یک واقعیت است که بخش عمده ای از جمعت تهران در شهرهای اطراف زندگی مکمل دارند .
لطفا ناتوانی در برنامه ریزی مدیریت کرونا را با ادرسهای غلط و انحراف اذهان توجیه نکنیم . تمامی ناتوانی در بخش مدیریتی را سر مردم خراب میکنیم . کی گفته که میکرفون دست خبرنگاران توان تشخیص وانتخاب مخاطبین اصلی را دارند . وقتی تهران بعنوان پرخطر ترین شهر اعلام میشود و حداقل اقدام وکم هزینه ترین اقدام یعنی تعدیل حضور کار کنان در ادارات اعمال نمی شود طبعیی است مردم راه فرار را انتخاب میکنند . ضمنا خروجی تهران فقط شمال نیست
اقای فلاحی چطور برای عزاداری محرم دهنتو بستی دم ازپروتکل بهداشتی نزدی چون جیب اخوندا مطرح بوداره؟ من میرم شمال چون وطن من هست کشاورزی دارم بع حرف امثال تو هم گوش نمیکنم ولی باکمال رعایت پروتکل وفاصله گذاری چون اولا سلامتی من وخانواده ام مطرح هست دوم اینکه سلامتی همشهریان وهموطنانم پس رفتم شمال صرفا برای خزید ضروری ازمنزل بیرون میام وسرزمین خودم مشغول برداشت مرکبات وکشت دوم برنج میشوم نه ساحل میرم نه پارک نه جنگل ایکاش همه مراعات کنیم نه بحرف این اشخاص ....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها