بازدید 18745

یک فعال سیاسی: روحانی مثل بنی‌صدر عزل شود

قدیری ابیانه فعال سیاسی اصولگرا گفت: به نظر من حضور روحانی در رأس دولت همه‌اش ضرر است و به همین خاطر حتماً باید مثل بنی‌صدر عزل شود تا بیشتر از این به کشور و نظام خسارت نزند.
کد خبر: ۱۰۰۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷ 06 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از اعتماد‌آنلاین، محمدحسن قدیری ابیانه گفت‌: شورای نگهبان از خارج دستگاه دروغ‌سنج وارد کند و هر کسی که خواستار حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری شد، پیش دستگاه حرف بزند تا بلکه دروغ‌هایش آشکار شود.

محمدحسن قدیری ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا اظهار داشت: آقای روحانی طوری عمل کرده که هم منافع ملی را هدر داده و هم مردم را دلسرد کرده است. به همین دلیل بهتر است مجلس یازدهم با رأی به استیضاح رئیس‌جمهوری، یک سال زودتر جلوی ضرر را بگیرد. در واقع همه وعده‌های روحانی و اسحاق جهانگیری خلاف از آب درآمد. آن‌ها در سال ۹۶ گفته بودند اگر رئیسی رئیس‌جمهوری شود، قیمت ارز به پنج هزار تومان می‌رسد و حالا مردم با دلار بالای ۲۰ هزار تومانی روبه‌رو هستند.

این دیپلمات پیشین در ادامه سخنانش گفت: اساساً از همان اول باید به نوعی از حضور حسن روحانی جلوگیری می‌شد چراکه امام خمینی بار‌ها تاکید کرده بودند، به افراد مرفه مسئولیت ندهید. آقای روحانی در خاطراتش از ناتوانی در اجاره ۲ اتاق کوچک نوشته است. ایشان که در طول ۴۱ سال اخیر کاری به جز مسئولیت در نظام نداشته، چطور خانه مجلل ۱۰۰ میلیارد تومانی خریده است؟

قدیری ابیانه همچنین توضیح داد: به نظر من حضور روحانی در رأس دولت همه‌اش ضرر است و به همین خاطر حتماً باید مثل بنی‌صدر عزل شود تا بیشتر از این به کشور و نظام خسارت نزند.

او ادامه داد: پیشنهاد می‌دهم شورای نگهبان از خارج دستگاه دروغ‌سنج وارد کند و هر کسی که خواستار حضور در انتخابات شد پیش دستگاه حرف بزند تا بلکه دروغ‌هایش آشکار شود. اگر این کار انجام شود، کسی مانند حسن روحانی نمی‌تواند به عنوان کاندیدا در انتخابات ریاست‌جمهوری خودش را در معرض رأی مردم قرار دهد.

محمدحسن قدیری ابیانه در پایان گفت: نظام آرمان‌ها و ارزش‌هایی دارد که تحت هیچ شرایطی نباید به آن‌ها بی‌توجه شویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۴۷
آقای قدیری اگر ایشان عزل شود FATF امضا می شود
اگر ایشان عزل شود مذاکره می کنیم
اگر ایشان عزل شود با دنیا رابطه متقابل دوستانه برقرار می کنیم
قدیری ابیانه اگر قدرت ترامپ را داشت تا حالا چند تا کشور را با بمب اتم ویران کرده بود.

کاش علاوه بر دستگاه دروغ سنج تمام مسئولین و تریبون داران قبل از مطرح شدن از یک آزمون تست سلامت روح و روان نیز عبور کنند.
خوش بود گر محک تجربه آید به میان تا سیه روی شود هر که در او غش باشد
کاش میشد همه ما با دستگاه دروغ سنج مورد سنجش قرار میگرفتیم تا امثال این آقا هم نتونن هر چی دلشون خواست اراجیف سرهم کنن
...... مسلما چنین پیشنهاداتی رو برای هم فکران خودشون ابدا مطرح نخواهند کرد
والله ما که بهش رای دادیم میگیم یک روز بیشتر هم بماند ضرر است. البته ما در انتخابات بعدی به هیچ وجه من الوجوه شرکت نخواهیم کرد. رای بی رای
ایشون از ترس کرونا هیچ جا نیمره قبلش ریاست جمهوری بگن بالای شصت سال رئیس دولت نشوند که از ترس مردن نیان برن
دروغ سنج بخاطر این وارد نمیشه چون 99 درصد شماها زیر سوال میروید ضمنا شما که اینقدر ادعای تبعیت از رهبری را داری چطور به دهن گنده ات و مغز نخودیت اجازه میدهی برای ایشان تعیین تکلیف کنی امثال تو مملکت را به این بن بست کشیدند
روحانی دوبار استعفا داده ولی قبول نکردن
مرد مومن یه خورده انصاف داشه باش... بخشی از انتقادات از جمله کند بودن در تصمیم گیری و محافظه کاری زیاد و و و. ناتوانی شدید در اصلاحات مورد نیاز کشور (بانکی و تولید و حمایت از کار و مسکن ) و .... قابل قبول است... ولی مجلس و سایر قوا هم کم کاری کردند... گناه کم کاری ها فقط. متوجه دولت روحانی نیست... چرا در خصوص عدم ساخت سالی یک میلیون مسکن طبق قانون قوه قضایه وارد نشد... گردن زدن سلطان سکه و سلطان سویا برای مردم که کار و مسکن ایجاد نمی کنه ... ! باید مسولین کم کار و سهل انگار هم دادگاهی می شدند که طبق قانون بی خیال باش نشدند...!
با سلام

چقدر جالب ... دستگاه دروغ سنج از خارج وارد شود... (خیلی نکته دارد این حرف .... )
:))
در واقع همه وعده‌های روحانی و اسحاق جهانگیری خلاف از آب درآمد. آن‌ها در سال ۹۶ گفته بودند اگر رئیسی رئیس‌جمهوری شود، قیمت ارز به پنج هزار تومان می‌رسد و حالا مردم با دلار بالای ۲۰ هزار تومانی روبه‌رو هستند.
شما مطمئن هستید چنین دستگاه دروغ سنجی پیش از همه خود واردکنندگانش را رسوا نمی کند؟ وانگهی، ممکن است کسی در ابتدا هیچ دروغی نگوید ولی بعدها ذات خود را نشان بدهد، ضمن اینکه آقای روحای احتمالا از قدرت مخالفان برجام، دشمنان رفاه ملت، و مخالفان تنش زدایی اطلاع نداشته اند. !!! البته نمی خواهم منکر دروغ پردازی های ایشان بشوم، ولی فکر نمی کنید برخی مشکلات را هم باید به پای موشک هایی گذاشت که روی خودشان شعار عبری نوشته بودند و چند روز پس از برجام راهی آسمان می شدند؟ ضمن اینکه راستگوترین رئیس جمهور هم تا زمانی که اجازه تنش زدایی در روابط خارجی را نداشته باشد، نمی تواند کار چندان بهتری انجام دهد. البته تاکید می کنم که منکر درو.غ گویی های این اقا نیستم و هیچوقت به او هم رای ندادم، و به دیگری هم رای نمی دهم.
مردم امروز متوجه هستند که چگونه تیم مخالف دولت راهکارهای اقتصادی را بسته اند لذا چنانچه آقای روحانی عزل شود مردم بخوبی خواهند فهمید که آقای بنی صدر هم چگونه عزل شده است / بجای این حرف مخالفین تصویب eftf را به صحنه بیارین تا پاسخگو باشند ونه آنکه در این روزها هیچ خبر واثری از نام اسمشان نیست !!!
اگر بحث دروغ سنج باشه که خود این آقا و همفکراش اول همه رسوا میشن.
شما اجازه بدین خودش ول میکنه
نه که حضور رئیسی در قوه قضائیه و قالیباف در مجلس منشا برکات است.........
ایشان بگویند چه این رئیس جمهور چه بقیه روسای جمهور چقدر اختیارات دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مسئله اینست که با تغییر رئیس جمهور هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد ،ایراد ..........................
هرکی از ما نیست حسابی حالشو میگیریم وبه هر قیمتی که شده آنقدر سنگ میندازیم جلوش (منافع ملی کیلوی چند)که بگذاره بره اگرم نرفت خوب ترکش آخر مثل اونای دیگه ردش میکنیم دم خودمون گرم
عمراً بهتون اجازه بدن سنگر فحش خوری رو بردارین !!!
اولین نفر خود ایشان تست بدهند
امان از دست افراطیون بد اخلاق تندرو
روحانی زده روی دست همه ماشالله!!!!!!!
مردم کاری به روحانی و... ندارن ، مردم شما و بقیه ، همه را، از یک صنف می بینند.
دیگه باید با انتخابات پر شور خداحافظی کنید.
فعال سیاسی محترم
چرا همیشه دنبال دعوا و راه کارهای جهادی هستید!. هرکاری راهی دارد .کم خردی است اگر کاری راهکارش گفتگو باشد ، شمیشر برداری . اما ظاهرا هدف شما از انتقاد به روحانی و نحوه کنار رفتن از قدرت ، مشکلات مردم نیست . مشکلات حزبی و گروهی است. امیدوارم روحانی زودتر برود و خرابتر نکند .اما به هرحال تا یک سال دیگر می رود .اما عملکرد راست و چپ ، این ور و آن ور حالا حالا ها خواهد ماند و تاریخ آن را قضاوت خواهد کرد . امیدوارم تاریخ قضاوت خوبی داشته باشد .
دقیقا
به امید خدا
خب همه مشکل بنی صدر بود یعنی بعداز گذشت این سال ها هنوز نفهمیدیم تنها مشکل بنی صدر نبود
حالا هم نمی فهمیم باز مشکل روحانی نیست هر شخصی دیگر جای او می آمد همین بود ما سیاست گذاری ما اشتباه است ، کاملا اشتباه همه این سالها اشتباه رفتیم
ضرر وجود امثال تو در سیاست است
نابخرد
اگه دستگاه دروغ سنج وارد بشه که دیگه هیشکی رییس جمهور نمیشه
چرند و پرند نگو بابا
حرف مفت می زنید
خودتون هم می دونید که نفر جدیتون هم هیچ غلطی نمیتونه بکنه
هرچه زودتر باید ریس جمهور عزل شود یک روز تاخیر به نفع نظام ومردم نیست . این آقا کفایت و صلاحیت و توانایی لازم ندارد... چون مردم ازش ناراضی هستند
هنوز هم واسه نتایج انتخابات داره بهتون فشار میاد
عزل پیشکش. لطفا بعد از پایان این دوره شوم بهش تو مجمع تشخیص مصلحت صندلی ندن.
اقای ابیانه شب دراز است و قلندر بیدار دوره های بعد شما بفرمایید هرکس را صلاح دیدید انتخاب کنید و راست هم بگویید.لازم هست حرفهای که زدی با خودت تکرار کن ا چهار سال دیگه یادت نره.اینقدر دلایل روشن هست که اصول گرا ها همه جور سنگ اندازی را کردند . دمتتون گرم خسته نباشی نمی خواد عزل کنید او هر صبح که بیدار میشه از خدامی خواد این چند ماه زود بگذره
برای مسولین لازمه
ایشان عسل خورده که بالای حرف رهبری حرف میزند
دستگاه درست سنج بیلرن بهتزه
مرگ بر ضد ولایت فقیه
کاشکی سخنان اقا را در ادامه کار روحانی میخوندن
اونکه صد البته لطف بزرگی میکنید ولی لطفا اول بفرمایید چه نقصی وجود دارد که روحانی ها و بنی صدرها رئیس جمهور میشوند؟!اگر به قول حزب اللهی ها و اصولگراهای رادیکال روحانی نفوذی هست پس اول دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی توضیح بدهند که چگونه رئیس جمهور شد و آنها چکار میکردند در حالی که حقوق از بیت المال میگیرند هر چند تنها دلیل برکنار نکردن روحانی این است که کس دیگری هم باشد اوضاع همین است
حتما هم که این کار رو میکنند
آقا ارث پدري !!!!!!!!!!!
اقای قدیری اقای رئیسی وقالیباف چطور؟
رمان عشق دلتون ،احمدي نژاد،كه حلواحلواش مي كرديد
روحانی بلا گردان شما اصول گرا ها است اورا نگهه می دارید
دستگاه دروغ سنج خوب اومدی خخخخ
خدانگذره از امثال تو که کارشکنیهاتونو یادتون نمیاد مرومو بیچاره کردید همه رییس جمهورا بد توخوبی
باور کن دستگاه دروغ سنجهم جلوش کم میاره. هنگمیکنه دود ازش بلند میشه.
جناب غدیری ابیانه! تا پایان دوره اول رئیس جمهوری آقای روحانی کجا نرخ ارز 30 هزار تومان بود؟ کجا قیمت پژو 405 بالای 150 میلیون تومان بود؟کجا هر متر مربع خانه در تهران و ... فلان قیمت بود؟؟ کجا نرخ تورم بالای 35 درصد بود؟ کجا نرخ بیکاری دو رقمی بود؟ کجا حقوق کارمند بالای 5 میلیون تومان بود در حالی که نمی تواند امروز امورات خود را بگذراند! مگر نه این است که نرخ تورم در دوره اول ریاست جمهوری ایشان تک رقمی بود؟ دوست عزیز! طیف شما و مخالف دولت آقای روحانی چه کاری کردند که اوضاع اینگونه شد؟نتیجه یکشبه به سفارت عربستان ریختن مگر جز این است؟ متاسفانه دولت آقای روحانی ، مظلوم ترین دولت بعد از انقلاب است که تا به این حد مورد هجمه قرار گرفته است! معاون اولی که به گفته خودش ! اختیار تغییر در مسئولین دفتر را داشته باشد ! انتظار چه دارید! دست و پای آدم را می بندید و اونوقت می گویید بندری برقص !! الاندارید میفرمایید باید عزل شود !!! خدایا توبه!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست