بازدید 21026
۹
سوژه

ماجرای مهار پنالتی مایکون توسط لک اززبان یحیی

بازی‌های مایکون در گالاتاسرای را دیده بود که دو تا پنالتی به سمت راست دروازه‌بان زده بود و به ما گفت. ما هم به حامد گفتیم و او به آن جهت پرید
کد خبر: ۱۰۰۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 06 October 2020

سرمربی پرسپولیس درباره دو بازی سخت تیمش در لیگ قهرمانان آسیا و کسب پیروزی در آنها توضیحاتی داد که جالب است.

به گزارش تابناک ورزشی، یحیی گل‌محمدی درباره تقابل با السد در مرحله یک هشتم نهایی گفت: من قلبا دوست داشتم با النصر بازی کنیم اما وقتی با النصر بازی کردیم متوجه شدم که النصر از السد قوی‌تر بوده است. با این حال السد میزبان بود و هزینه زیادی کرده بودند. هزینه یک بازیکن آن‌ها 12 میلیون دلار بود که مقابل بودجه ما که شاید سالی 2 میلیون دلار باشد، خیلی زیاد بود. خیلی‌ها امید داشتند که السد در این رقابت‌ها قهرمان شوند. یک چیزی خوبی که در این بازی به آن رسیدیم، دفاع تیمی خوبی بود که در تیم ما به وجود آمد.

ماجرای مهار پنالتی مایکون توسط لک اززبان یحیی

او در ادامه درباره ضربات پنالتی مقابل النصر توضیح داد: ما فرصتی برای تمرین پنالتی نداشتیم. بازیکنان انقدر خسته بودند که فقط دو روز ریکاوری کردند. بازیکنان خیلی غیرت به خرج دادند. آنقدر در این بازی انرژی گذاشته بودند که بعد از بازی نمی‌توانستند راه بروند و به زمین می‌خوردند. اتفاقی که رخ داد، اتفاق خیلی خوبی برای پرسپولیس بود و فکر نمی‌کنم از یادها برود. ما فقط برای پنالتی گفته بودیم گوشه و محکم بزنید. جا دارد که از آقای عسگری تشکر کنم که بازی‌های مایکون در گالاتاسرای را دیده بود که دو تا پنالتی به سمت راست دروازه‌بان زده بود و به ما گفت. ما هم به حامد گفتیم و او به آن جهت پرید و توپ را گرفت.

گل‌محمدی درباره عملکرد و آینده حامد لک در پرسپولیس گفت: حامد یک پرسپولیسی به تمام معناست و از سال 91 که با هم در صبا بودیم، فقط می‌گفت پرسپولیس. تمام تمرکز حامد به روی تمرینات است. البته این موضوع در مورد رادو هم صدق می‌کند. دو توپی که حامد مقابل التعاون گرفت، روحیه خوبی به او داد. کار حامد تازه شروع شده و مهم این است که روند خوبش را ادامه دهد. او باید از نظر زندگی شخصی و خصوصی و تمرینات تمرکز داشته باشد. او می‌تواند دروازه‌بان تیم‌ملی باشد. من تغییرات مثبتی در حامد دیدم. او اوایل که با من صحبت می‌کرد به من گفت که شخصیت جدیدی پیدا کرده و دیگر حامد قبلی نیست. او در حال حاضر تمرکزش روی تمرین است، کتاب می‌خواند و دیگر حواشی گذشته را ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
خبر ندارید هی از فوتبال پرسپولیس میزارید. راسی چه خبر از بدهی های تیم های ایرانی بخصوص ولتیموس
"هزینه یک بازیکن آن‌ها 12 میلیون دلار بود که مقابل بودجه ما که شاید سالی 2 میلیون دلار باشد، خیلی زیاد بود"
آقای گل محمدی دستت درد نکنه که بردید اما عزیز دل، باید یادمان باشه که ما در یک جنگ اقتصادی تمام عیار در گیر هستیم. چرا بجای اینکه هزینه فوتبال ما رو با کشورهای پولداری مثل قطر و عربستان مقایسه کنید. اون رو با هزینه فوتبال یمن مقایسه نمی کنید. تو شرایطی که مردم تو فشار اقتصادی دارن له میشن حتی 2 میلیون دلار که از نظر جنابعالی مبلغ ناچیزی است می تونه زندگی جماعت کثیری را که زیر خط فقر هستند نجات بده.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
عدالت یعنی هر چیزی سر جاش. قرار بگیره.
این دوستان شغلشون ورزش کردن و دل هواداراشونو که جمعیت چند ده میلیونیه شاد کردن و روحیه دادنه.که خدارو شکر تو این پنج سال تو کارشون موفق بودن و این عین عدالته.
ابتدایی ترین وظیفه رییس جمهور هم رونق اقتصادی برای همه قشر هاست و تمتم بودجه مملکت رو هم بهش دادن تا این کارو انجام بده.
البته فعلا زخم بستر گرفتن.ایشالا تو این نه ماهه انجامش میده!!!!
ناشناس
| Canada |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
نابغه! تا همینجا فقط 3 ملیون دلار جایزه گرفتند
این بازی ها ثابت کرد که همه چیز با پول بدست نمیاد
کتاب میخواند !!!! پس دانشمند شده
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
خوب اومدی خدایی
دوست عزیزم ما ایران هستیم. یمن نیستیم. پرسپولیس هم تیم ایرانی هستش نه یمنی. فوتبال توی دنیا یه صنعت درامد زا حساب میشه. شما میتونی یه نیم نگاهی هم به درامد ها داشته باشی. قبول دارم که مدیریت ما اینقدری جالب نیست که درامد های بدرد بخوری کسب کنیم. ولی این مدیریت ناکارامد همه جا هست. فقط مختص فوتبال نیست. بودجه یه سال صدا و سیما حدود ۱۸۰۰ میلیارد هستش. به دلار سی هزار تومنی حساب‌کنی میشه شصت میلیون دلار. تازه این جدا از درامد حاصل از تبلیغاتیه که وسط همین فوتبالا پخش میکنه!نتیجش چیه؟ در مورد خودرو سازی و بقیه صنایع هم که خودتون در جریانید. یادمون باشه ما ایران هستیم. با درصد زیادی از منابع نفت و منابع معدنی
@ناشناس= فرمودید : کشورهای پولداری مثل قطر و عربستان!! مثل اینکه یادتون رفته ما از این کشورها پولدارتر هستیم و با این منابع الان میبایست مردم ما پولدارتر از قطریها و اماراتیها میبودند و صرفن به خاطر تاوان اشتباهات فردی و تفکر اقلیتی همفکر با شما؛ به این روز افتادیم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
وب گردی