بازدید 6294
۱

نعیم قاسم: عادی سازی منافقان را رسوا کرد

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: فلسطینی‌ها به خوبی می‌دانند چه کسی با آنهاست و چه کسی علیه آنهاست. زیرا عادی سازی منافقان را رسوا کرد.
کد خبر: ۱۰۰۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۷ 06 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از النشره، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در همایش "مسلمان و مسیحیان در مقابل عادی سازی" تاکید کرد: مقاومت ملت فلسطینِ مبارز آینده را ترسیم می‌کند و آن راه حلی است که نتایج واقعی را در آزادسازی فلسطین از بحر تا نهر به همراه دارد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: هیچ توجیهی برای کشور‌های خوار و عادی سازی در حمایت از اشغالگری اسرائیلی و اطمینان دادن و اعطای امنیت مجانی به آن نیست تا نسبت به آینده اشغالگری‌اش ناراضی و وحشت زده نباشد. در حالی‌که می‌بایست به منظور مشارکت سخاوتمندانه با ملت مبارز فلسطین و فداکاری در کنار آن‌ها اوضاع تحت کنترل می‌ماند اعراب و مسلمانان باید تنها یاری دهنده و پشتیبان باشند.

او اضافه کرد: آن‌ها عادی‌کنندگانی هستند که کمترین وظیفه برادری را انجام ندادند و دست به اقدامی ذلت‌بار زدند که در برابر چشم جهانیان مبرهن شد که آن یکی از انحرافات حکام امارات و بحرین و دیگر کشور‌هایی است که سوار قطار عادی سازی شده‌اند.

نعیم قاسم تصریح کرد: فلسطینی‌ها دوست و دشمن خود را می‌شناسند، عادی سازی، عادی کنندگان روابط را به رغم چشم‌پوشی‌های مداوم و پی در پی که شاهدش بودیم رسوا کرد آن‌ها به تدریج از مساله فلسطین فاصله گرفتند و الان به طور کامل آن را تنها گذاشتند.

او اشاره کرد، امید امروز به جوانان عرب و اسلام و ملت‌های منطقه و آزادگان جهان است که به مسؤولیت حمایت و پشتیبانی از ملت فلسطین در مقاومت مبارکش بپردازند، عادی سازی همان اقدام حاکمانی است که به ملت خودشان ظلم می‌کنند.

قاسم در پایان سخنرانی‌اش تاکید کرد: تمام دستاورد‌های محور مقاومت در راستای منافع فلسطین از پیروزی بر اسرائیل تا پیروزی بر تکفری‌ها ثبت شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عادی سازی خوب نیست غیر عادی خوبه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار