بازدید 8260

پرداخت بدهی دستگاه‌های اجرایی از طریق تهاتر

استاندار لرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی نسبت به جذب اعتبارات خود تلاش و پیگیری کنند.
کد خبر: ۱۰۰۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹ 04 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سیدموسی خادمی در هفتمین جلسه ویدئو کنفرانس شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان در سال جاری که امروز ۱۲ مهرماه با حضور دکتر خدابخشی نماینده مردم شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، دکتر مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، دکتر عبدالهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد با اشاره به پرداخت بدهی دستگاه‌های اجرایی با استفاده از تهاتر، اظهار کرد: از مهم‌ترین محور‌های جلسه امروز موضوع تهاتر بدهی دستگاه‌های اجرایی به اشخاص حقیقی و حقوقی بود که به‌عنوان یک مصوبه مطرح شد.

وی تصریح کرد: در طول سه سال گذشته بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار در لرستان تهاتر شده و از این طریق منابعی را بدون آنکه در بودجه لحاظ شود، به استان تزریق شده است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در قانون بودجه برای هر دستگاه اجرایی سهمی تعیین شده است و آن‌ها باید پیگیری‌های لازم را در جهت جذب سهم خود انجام دهند.

خادمی اضافه کرد: پیگیری اعتبارات شناور و متفرقه در قانون بودجه کشور از محل ۱۴ میلیارد تومان اعتبار، از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه امروز بود که مورد تأکید قرار گرفت.

وی با اشاره به این موضوع، بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف به پیگیری برای جذب سهم تعریف شده دستگاه خود در مدت زمان معین هستند.

استاندار لرستان با بیان اینکه در هر ردیف بودجه کشور، پنج درصد آن به‌عنوان سهم لرستان باید جذب شود، افزود: به نسبت جمعیت، سهم استان در بودجه کشور بین دو تا سه درصد بوده که به‌منظور تلاش بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی در جهت احقاق حقوق مردم، این رقم تا ۵ درصد در نظر گرفته شده است.

خادمی با اشاره به ایجاد کارخانه نوآوری در استان، ادامه داد: با توجه به اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی و کمک‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به استان، کارخانه نوآوری لرستان در آینده نزدیک ایجاد خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست