بازدید 7379

۱۰میلیارد پول گمشده در باشگاه استقلال پیدا شد

کد خبر: ۱۰۰۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳ 04 October 2020

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال که با تصمیم اعضا هیات مدیره از سمت مدیرعاملی باشگاه کنار گذاشته شد به ذی حساب استقلال لیست داد.

به گزارش تابناک ورزشی، در روز های اخیر 10 میلیارد تومان از طریق یک منبع مالی به حساب باشگاه استقلال واریز شد اما پس از برکناری سعادتمند، مشخص شد که در حساب باشگاه فقط 400 میلیون پول است.

همان روز ها اعضای هیات مدیره استقلال در بررسی های شان متوجه شدند نزدیک به 2 میلیارد تومان از این 10 میلیارد به بازیکنان استقلال پرداخت شده تا دریافتی آن ها به 90 درصد نزدیک شود، 50 هزار دلار هم پول نقد برای پرداخت به میلیچ بود که در فرودگاه توقیف شد. آن ها به دنبال اسناد 6.2 میلیارد گم شده در استقلال بودند تا این که مشخص شد. احمد سعادتمند پس از برکناری از سمت مدیرعاملی به ذی حساب باشگاه صورت مالی داده است.

مدیرعامل سابق استقلال در لیستی که به ذی حساب باشگاه استقلال تحویل داده، تا حدودی تکلیف 6.2 میلیارد اختلاف حساب هیات مدیره و باشگاه را روشن کرده است.

گویا سعادتمند بیان کرده بخشی از این پول صرف پرداخت هزینه هواپیما در سفر رفت و برگشت کاروان استقلال به دوحه شده، بخشی هم به نامداری، پرداخت شده ( این شخص همان انبوه سازی است که سعادتمند گفته بود از جیب برای استقلال خرج می کند و اگر این ادعای جدید سعادتمند مبنی بر پرداخت پول به نامداری درست باشد، مشخص می شود نامداری به باشگاه پول قرض می داده) 3.5 میلیارد از این پول نیز برای دیاباته بوده که در صرافی قرار دارد اما این پول بنا بر دلایلی در صرافی بلوکه شده بود و حالا به گفته اعضای هیات مدیره استقلال از روز شنبه برنامه انتقال پول از سر گرفته شده و قرار است از دوشنبه (فردا) که بانک های اروپایی شروع به کار می کنند در چندین بخش به حساب شیخ واریز شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی