بازدید 5548
۱

غیبت عجیب هر ۳ کاپیتان تراکتور در تمرینات منصوریان

کد خبر: ۱۰۰۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ 04 October 2020

در حالی که تمرینات تیم فوتبال تراکتور چند روز پیش برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال شروع شد، اما مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی کاپیتان‌های این تیم تبریزی هنوز در تمرینات حضور نیافته اند و همین موضوع نگرانی‌هایی را به وجود آورده است.

علیرضا منصوریان سرمربی تراکتور اعلام کرده است که کاپیتان‌های تیمش ۳ روز مرخصی گرفته اند و به زودی در تمرینات تیم شرکت می‌کنند، اما زمان مرخصی این ۳ بازیکن سپری شده است و خبری از آن‌ها نیست.

لیست تیم ملی فوتبال روز گذشته از سوی اسکوچیچ (سرمربی تیم ملی) اعلام شد و حاج صفی در بین دعوت شدگان حضور دارد، اما دژاگه و شجاعی به تیم ملی دعوت نشدند.

البته حاج صفی با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال نمی‌تواند در تمرینات تراکتور شرکت کند، اما باید دید که دژاگه و شجاعی چه زمانی قصد دارند به تبریز برگردند و تمرین کنند.

حاج صفی قصد داشت به تیم آریس یونان بپیوندد، اما باشگاه تراکتور رضایت نامه اش را صادر نکرد و همین موضوع باعث شد که حضورش در این تیم یونانی منتفی شود.

همچنین دژاگه و شجاعی هم به علت قرارداد داشتن با تراکتور در این تیم تبریزی ماندگار شدند و باید در تمرینات سرخپوشان تبریزی حضور یابند تا برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال آماده شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دژاقه همیشه در شروع تمرینات بی انظباتی می‌کند و دیر به تمرینات اضافه میشود واقعآ باید با او برخورد کند مدیر عامل سال قبل هم از این طریق به تراکتور ضربه زد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر