بازدید 4820
۳

۵۵ نفر از کادر درمان خمین به کرونا مبتلا شدند

رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین از ابتلای ۵۵ نفر از کادر درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان به بیماری کووید ۱۹ خبر داد و گفت: این مبتلایان در حال درمان هستند یا بهبود یافته اند.
کد خبر: ۱۰۰۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵ 03 October 2020

به گزارش «تابناک»، دکتر « مجتبی دیده دار» در گفت و گو با ایرنا افزود: وضعیت بیماری کادر درمانی مبتلا شده به کرونا هر روز پیگیری می‌شود تا بهبودی خود را به دست آورند.
وی بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون ۲ هزار و ۹۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در خمین انجام شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: از ۷۲۸ بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان ۶۰۳ بیمار بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شدند.

دیده دار اضافه کرد: کاهش آمار استفاده از ماسک و توجه نکردن به فاصله گذاری اجتماعی از سوی شهروندان سبب افزایش مبتلایان به کووید ۱۹ شده است.

وی ادامه داد: مردم باید مانند روزهای نخست شیوع بیماری کرونا نسبت به خطرات این بیماری حساس باشند چراکه با کوچکترین سهل انگاری جان خود و خانواده را به خطر می اندازند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین افزود: ویروس کرونا سبک زندگی را تغییر داده است و می توان با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی به زندگی اجتماعی ادامه داد.

دیده دار گفت: شهروندان از خروج غیر ضروری از منزل خود داری کنند و به فرزندان دانش آموز خود نحوه استفاده از ماسک و رعایت مسائل بهداشتی را آموزش دهند.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۲۶ هزار و ۵۶۷ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفته است: تاکنون ۴۶۴ هزار و ۵۹۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۸۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۶ هزار و ۵۶۷ نفر رسیده است.

سیما سادات لاری درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۱ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۵۵۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۴۳ نفر از آنها بستری شدند و با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۶۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
اللهم اشف کل مریض
اجرتان با امام حسین
کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی. اون وقت میگن ماسک بزنید. بجای این کارها از داروی امام کاظم علیه‌السلام استفاده کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار