بازدید 5224

قلعه‌نویی و تکذیب انتقال به استقلال بدون پیشنهاد!

به نظر می‌رسد همه اینها یک بازی رسانه ای تکراری باشد چراکه از اساس هیچ پیشنهادی برای رفتن قلعه نویی به استقلال مطرح نیست و خود او نیز در این شرایط بغرنج میلی به هدایت استقلال ندارد.
کد خبر: ۱۰۰۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷ 02 October 2020

از روز گذشته و بعد از برکناری احمد سعادتمند از مدیریت استقلال به صورت جدی شایعه عجیب حضور امیر قلعه نویی در این تیم مطرح شده و منتشر شد.

به گزارش تابناک ورزشی، حتی مصاحبه جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر در خصوص عدم حضور قلعه نویی در استقلال هم از این شایعات کم نکرد. با اینحال به نظر می‌رسد همه اینها یک بازی رسانه ای تکراری باشد چراکه از اساس هیچ پیشنهادی برای رفتن قلعه نویی به استقلال مطرح نیست و خود او نیز در این شرایط بغرنج میلی به هدایت استقلال ندارد.

 با این وجود تمرین دیروز تیم فوتبال گل گهر سیرجان در شرایطی برگزار شد که امیر قلعه نویی با صحبت های خود با اعضای این تیم خیال آنها را بابت جدایی از نماینده سیرجان راحت کرد.

سرمربی اسبق استقلال که امسال با گل گهر قرارداد بسته است در گفت و گویی که با اعضای این تیم داشت در خصوص شایعه جدایی اش از گل گهر و پیوستن به استقلال اظهار داشت: این موضوع درست نیست و من وقتی حرفی می زنم پای آن می ایستم. من با باشگاه گل گهر قرارداد بسته و به آن تعهد دارد. ان شاالله امسال تیم خوبی با هم خواهیم داشت و شما بازیکنان و کادرفنی هم روی کارتان تمرکز کنید تا به امید خدا فصل موفقی داشته باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی