بازدید 8916
قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا

طارمی و سردار آزمون مقابل منچسترسیتی و دورتموند

طارمی مهاجم ایرانی پورتو باید مقابل تیم‌هایی چون منچسترسیتی و مارسی به میدان برود و سردار آزمون نیز در اتفاقی جالب مقابل لاتزیو که مدتها گفته می‌شد خواهان وی است، بازی می‌کند
کد خبر: ۱۰۰۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲ 02 October 2020

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به شکل متفاوت نسبت به سال های گذشته به صورت مجازی برگزار شد و غول‌های اروپایی حریفان خود را شناختند.

به گزارش تابناک ورزشی، فصل ۲۱-۲۰۲۰ دو تفاوت بزرگ خواهد داشت و تیم ها می توانند با دعوت از ۲۳ بازیکن، پنج تعویض در هر بازی انجام دهند. همچنین همه بازی ها حداقل تا اوایل سال ۲۰۲۱ پشت درهای بسته برگزار خواهد شد. 

یوفا برای سیدبندی قرعه کشی فصل جدید تنها رتبه های تیم ها در جدول را در نظر نگرفت به همین خاطر بایرن مونیخ، سویا، رئال مادرید، یوونتوس، پاری‌سن ژرمن، لیورپول و زنیت در سید یک و بارسلونا، اتلتیکومادرید، منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی، دورتموند، آژاکس و شاختار در سید دو قرار گرفتند. 

گروه بندی لیگ قهرمانان به شکل زیر است. به نظر می‌رسد گروه رئال مادريد و لیورپول هر کدام با سه تیم با کیفیت گروه‌های سخت این دوره از مسابقات باشگاهی اروپا باشند. همچنین گروهی که پورتو، سیتی ومارسی را در خودش جای داده است، نیز گروه دشواری است.

به این ترتیب مهدی طارمی مهاجم گلزن و ملی پوش ایرانی پورتو باید مقابل تیم‌هایی چون منچسترسیتی و مارسی به میدان برود و سردار آزمون زوج طارمی در خط حمله تیم ملی ایران نیز در اتفاقی جالب مقابل لاتزیو که مدتها گفته می‌شد خواهان وی است، بازی می‌کند. همچنین بازی او مقابل دورتموند آلمان هم برای هواداران ایرانی جذاب خواهد بود.

گروه A

بایرن مونیخ

اتلتیکومادرید

سالزبورگ

لوکوموتیو مسکو

گروه B

رئال مادرید

شاختار

اینتر

مونشن گلادباخ

گروه C

پورتو

منچسترسیتی

المپیاکوس

المپیک مارسی

گروه D

لیورپول

آژاکس

آتالانتا

میتیلند دانمارک

گروه E

سویا

چلسی

کراسنودار

رن

گروه F

زنیت

دورتموند

لاتزیو

بروژ بلژیک 

گروه G

یوونتوس

بارسلونا 

دیناموکیف

فرینتسواروسی مجارستان

گروه H

پاری‌سن ژرمن

منچستریونایتد

لایپزیگ

باشاک‌شهیر


مرحله گروهی از بیستم اکتبر آغاز می شود و تا نهم دسامبر ادامه خواهد داشت. بازی های هر هفته در دو روز برگزار می شود و تنها در صورتی زمان دیدار ها تغییر پیدا می کند که تیم ها با بحران کرونا روبرو شوند. آن ها حداقل باید ۱۳ بازیکن (یک دروازه‌بان) در اختیار داشته باشند. در غیر این صورت بازی به زمان دیگری موکول می شود. همچنین اگر وضعیت اروپا به شکلی شود که انجام بازی ها ممکن نباشد در برنامه بازی ها تغییر ایجاد خواهد شد. 

برنامه بازیها

هفته اول: بیستم و بیست و یکم اکتبر (۲۹ و ۳۰ مهر)

هفته دوم: بیست و هفتم  و بیست و هشتم اکتبر (۶ و ۷ آبان)

هفته سوم: سوم و چهارم نوامبر (۱۳ و ۱۴ آبان)

هفته چهارم: بیست و چهارم و بیست و پنجم نوامبر (۴ و ۵ آذر)

هفته پنجم: یکم و دوم دسامبر (۱۱ و ۱۲ آذر) 

هفته ششم: هشتم و نهم دسامبر (۱۸ و ۱۹ آذر)

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی