بازدید 14103

گوشت قرمز ۵ هزار تومان ارزان شد!

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش ۴ تا ۵ هزار تومانی قیمت گوشت در بازار خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ 01 October 2020

به گزارش تابناک، علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، از افت ۴ تا ۵ هزار تومانی قیمت گوشت نسبت به ۱۰ روز گذشته در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۹۵ هزار تومان به مغازه دار و با احتساب ۱۰ درصد سود با نرخ ۱۰۸ هزار تا ۱۱۰ هزار تومان به مصرف‌کننده عرضه می‌شود.

او رکود بازار و کاهش قدرت خرید خانوار را علت اصلی افت قیمت گوشت در بازار اعلام کرد و افزود: با توجه به شرایط فعلی بازار نمی‌توان پیش بینی خاصی راجع به وضعیت قیمت گوشت داشت.

ملکی درباره آخرین وضعیت قاچاق دام بیان کرد: هم اکنون مقداری دام در حال خروج از مرز‌های کشور است و این اتفاق در سنوات گذشته رخ می‌داد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی نرخ هر کیلو دام زنده را ۴۳ هزار تا ۴۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: با وجود آنکه در ۶ ماهه دوم سال نیاز به محصولات پروتئینی بیشتر است، از این رو با اعمال نظارت‌های بیشتر باید مراقب داشته‌هایمان باشیم چرا که واردات مقرون به صرفه نیست.

او ادامه داد: با توجه به نوسان نرخ نهاده‌های دامی، دامدار در فصل زمستان به دلیل نبود علوفه در صحرا دچار مشکل می‌شود.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: با توجه به آنکه در ۶ ماهه دوم سال دام‌ها باید در آغول بمانند، از مسئولان تقاضا داریم که تدابیری برای تامین نهاده مورد نیاز دامدار بیندیشند تا دامداران به سبب کمبود عرضه تغییری در قیمت‌ها نداشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۱۰
براین مژده گر جان فشانم رواست.
ارزان نشده قدرت خريد و تقاضا كاهش پيدا كرده
وااااویلااااا
5 هزار تومن ارزون شد.
منت گذاشتید. دولتمردان ، مسئولین
چیکار کنیم حالا ما با این ارزونی؟؟؟؟!!!!
رسما عرضه هیچ دقت و آماردهی رو ندارند ! 13 تا 15 هزارتومان در 95 هزار تومان قیمت خرید می شود بین 14 تا 16 درضد سود ! نه 10 درصد !
حالا میانگین کم کنیم؟!
اولا باید بگیم اخ جووون 5تومن ارزون شد بدوییم 50گرم گوشت بخریم دم مسئولان گرم دم مجلس انقلابی وجهادی گرم بفکر ملت هستند افرین صددرود برشما که کمر بستید وگوشت را ارزون کردید انشالله خبر خوش درمورد خودرو بشنویم مثلا تیبا130بشه 127تومن بریم تیبا هم بخریم اخ جووون به بچه هام قول دادم امشب برم قصابی 50گرم گوشت اونم مغز رون بخرم تا دلی ازعزا دربیاریم دوستان دلتون نخاد امشب کباب گوشت رو ذغال داریم
از قيمت سكه هم خبر داريد چقدر گرون شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟

همين امروز با افزايش 300 هزار توماني قيمت هر سكه شد 14 ميليون و 500 هزارتومان. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
110 هزار تومان ارزونه ؟؟!!!!!!!!!
حبابه
۵ هزار تومن!!! اوه اوه خیلیه که!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر