بازدید 3999

چگونه با صرفه جویی در پائیز تیپمان را عوض کنیم

تغییر فصل تابستان به پائیز همواره با تغییرات زیادی در سبک زندگی ما همراه است.تغییراتی که شاید در فصل های دیگربه این اندازه مشهود نباشد. شاید بیشترین تغییری که به چشم بیاید،کاهش ناگهانی دمای هوا باشد که بسیاری از ما رامجبور می کند مثل یکی دو هفته قبل مان لباس نپوشیم.
کد خبر: ۱۰۰۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲ 01 October 2020

چگونه با صرفه جویی در پائیز تیپمان را عوض کنیمچطور با صرفه جویی در پائیز تیپمان را عوض کنیم؟

دغدغه اینکه چه بپوشیم و چگونه بپوشیم از آن دغدغه هائی است که هیچ گاه به راحتی دست از سرمان بر نمی دارد. حالا در یکی دو سال اخیر با توجه به شرایط سخت اقتصادی در کشورمان این دغدغه سخت تر هم شده. چرا که با کاهش قدرت خرید اقشار مختلف و همچنین ضروری بودن هزینه ها برای خرید لباس چالش جدیدی پیش روی بسیاری از مردم در ایران قرار گرفته. اینکه چطور می توانند با صرفه جویی کماکان ظاهری آراسته داشته باشند، خصوصا زمانی که می خواهند برای فصل جدید لباس های مناسب همان فصل را تهیه کنند. در این مقاله کمی بیشتر می آموزیم چطور با حد اکثر صرفه جویی آراستگی امان را در فصل پیش رو حفظ کنیم.

رنگ ها را جدی بگیرید

فصل پائیز رنگ های مخصوص خودش را دارد. رنگ هایی که خود طبیعت به ما پیشنهاد می دهد.

چگونه با صرفه جویی در پائیز تیپمان را عوض کنیم

پس بهتر است به جای اینکه روی خرید لباس های مختلف با مدل ها و طرح های گوناگون تمرکز کنید، توجه خودتان را معطوف به رنگ ها کنید. راجع به رنگ ها مطالعه کنید. مقالات زیادی در بستر اینترنت به راحتی در دسترس هستند که می توانند با توجه به سلیقه و علایقتان شما را در انتخاب رنگ های مورد علاقه تان یاری کنند. به طور کلی می توان گفت هر رنگ انرژی منحصر به فرد خودش را دارد. استفاده از رنگ ها تا حد زیادی به رنگ پوست شما نیز بستگی دارد. همه این ها گواه این هستند که رنگ ها در لباس باید جدی گرفته شوند. در اینجا می توانید بیشتر با ترکیب رنگ ها در لباس آشنا شوید. 

یک بار هزینه کنید 

اگر شما علاقه به پوشیدن لباس های متنوع دارید، باید توجه داشته باشید که هزینه زیادی متحمل خواهید شد. در عوض بهتر است از دیدگاه دیگری به بحث هزینه کردن روی لباس بنگرید. این فکر حتی اقتصادی تر هم هست، که برای برخی لباس ها مانند کفش، پالتو، مانتو و غیره، یک بار با خریدن جنسی مرغوب هزینه کنید و همان لباس را با توجه به ماندگاری طولانی ترش مدت زمان بیشتری بپوشید، تا اینکه برای دسترسی به تنوع بیشتر، با توجه به افزایش هزینه تان، لباس های ارزان را در تعداد بالا تر بخرید. ضرب المثلی هست که می گوید" هنوز انقدر پولدار نشده ام که لباس ارزان بخرم" . تعجبی ندارد چرا که خریدن لباس های ارزان در دراز مدت هزینه بیشتری روی دست شما می گذارند.

چگونه با صرفه جویی در پائیز تیپمان را عوض کنیم

از مشکی غافل نشوید 

در ادامه بحث استفاده از رنگ ها اینجا جا دارد که به تاثیر بی مانند رنگ مشکی اشاره کنیم. رنگ مشکی رنگی اقتصادی است. به این علت که شما می توانید یک لباس مشکی مانند پیراهن، تیشرت، مانتو یا هر چیز دیگر را به راحتی با لباس های دیگرتان ست کنید و این کار شما را از خریدن لباس های متعدد بی نیاز می کند. البته معمولا یک دست مشکی پوشیدن با توجه به القای حس غم و اندوه پیشنهاد نمی شود، اما پوشیدن انواع لباس های مشکی و قرار گرفتنشان در کنار رنگ های دیگر به شدت در زیبایی پوشش شما تاثیر می گذارد.

توصیه های کلی

توصیه های مد پوشی پاییزی

جادوی رنگ ها را در پاییز جدی بگیرید.

رنگ بندی خوب در استایل پاییزی شما، حس انرژی مثبت را در نظر مخاطبان شما افزایش می دهد.

روانشناسی رنگ ها در پاییز هزار رنگ، ذهن شما را خلاق و شاد می کند.

در پاییز میتوان شیک پوش تر از بهار و تابستان شد. از این فرصت استفاده کنید.

خلاقیت در شیک پوشی پاییزی فراموش نشود.

بهترین روش برای آشنایی با شیوه شیک پوشی در فصل پاییز، بررسی مد و لباس و استایل چهره های معروف مد و لباس دنیا و دریافت ایده هایی از ترکیب رنگ ها و استایل آنها در ترکیب های گوناگون است.

استایل های پاییزی فشن بلاگر ها را از طریق جادوی هشتگ ها، دنبال کنید.

بهترین کالکشن پائیزه

حالا که کمی بیشتر راجع به اینکه چه چیزی در پایئز بپوشید می دانید. بد نیست راجع به یک برند ایرانی نیز اطلاعاتی کسب کنید. برند ایرانی پنو یکی از بهترین تولید کنندگان پوشاک در ایران طی چند سال گذشته است، که با رویکردی متفاوت نسبت به بسیاری از تولید کنندگان لباس در ایران قدم به بازار لباس ایران گذاشته و یکی از جذاب ترین ویژگی های برند پنو که در این مقاله نیز به آن اشاره کردیم، تنوع بسیار زیاد رنگ در محصولات این برند است.

با خرید و دنبال کردن برند پنو می توانید در عین بهره مندی از رنگ های زیبا و متنوع عرضه شده توسط این برند، از تخفیف های ویژه کالکشن پائیزه نیز باخبر شوید و علاوه بر آن، با توجه به کیفیت بالا و ماندگاری محصولات خریدی اقتصادی را نیز برای خود رقم بزنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل