بازدید 5505

افشاگری درباره فرار مالیاتی ترامپ در سال ۲۰۱۷

روزنامه نیویورک تایمز فاش کرد که «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا در نخستین سال حضورش در کاخ سفید (۲۰۱۷) تنها ۷۵۰ دلار مالیات بر درآمد پرداخت کرده بود.
کد خبر: ۱۰۰۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۰ 28 September 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، این روزنامه بامداد دوشنبه همچنین نوشت؛ ترامپ در سال ۲۰۱۶ نیز که در انتخابات ریاست جمهوری به پیروزی رسید، تنها ۷۵۰ دلار مالیات پرداخت کرده بود.

بر اساس این گزارش، ترامپ در ۱۰ سال از ۱۵ سال گذشته، مالیات پرداخت نکرده است زیرا وی در اغلب گزارش‌هایی که اعلام کرده، مدعی شده که زیان وی بیشتر از درآمدش بوده است.

«آلن گارتن» وکیل «سازمان ترامپ» در پاسخ به نیویورک تایمز گفت که «بخش زیادی از مطالبی که مطرح شده، غیرشفاف است».

وی افزود: ترامپ در دهه گذشته ده‌ها میلیون دلار مالیات به دولت فدرال پرداخت کرده است؛ از جمله اینکه او بعد از اعلام نامزدی‌اش برای ریاست جمهوری در سال ۲۰۱۵ میلیون‌ها دلار مالیات داده است.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که ترامپ از رقیب دموکراتش «جو بایدن» عقب است و این احتمال می رود که در انتخابات ماه نوامبر شکست بخورد. این در حالی است که کسب ‌وکار وی تحت فشار قرار گرفته و احتمال زیان شرکت‌های وی افزایش یافته است.

افشاگری نیویورک تایمز در حالی است که ترامپ همواره سعی کرده که اظهارنامه‌های مالیاتی خود را منتشر نکرده و آمارها را کتمان کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار