بازدید 9372

«مری ترامپ» از عمویش «دونالد ترامپ» شکایت کرد

«مری ترامپ» از عموی خود «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و تعدادی دیگر از خویشاوندانش به اتهام کلاهبرداری و محروم کردن وی از منافع مالی و کسب‌وکار خانوادگی شکایت کرد.
کد خبر: ۱۰۰۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰ 24 September 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا به نقل از تارنمای هیل، این شکایت روز پنجشنبه به وقت محلی آمریکا به دادگاه ایالتی نیویورک ارائه شده است.
مری ترامپ با طرح این شکوائیه علاوه بر دونالد ترامپ و مارین و رابرت ترامپ (خواهر و برادر رئیس جمهوری آمریکا) شکایت کرده است. رابرت ترامپ در ماه اوت درگذشت.

وی این ۳ نفر را متهم کرده است که از امپراتوری املاک و مستغلات که در دهه ۱۹۸۰ توسط «فرد ترامپ جونیور» (برادر بزرگ دونالد ترامپ) ایجاد شد، برای ثروتمند کردن خودشان و به زیان اطرافیانش استفاده کردند.
فرد ترامپ جونیور پدر مری ترامپ است که در سال ۱۹۸۱ درگذشت.

مری ترامپ، عمو‌ها و عمه‌اش را متهم کرده که آن‌ها به کمک یک فرد دیگر تلاش کردند تا او را از منافع و دارایی‌هایش در کسب‌وکار خانوادگی که از پدرش به ارث رسیده بود، محروم کرده و از عرصه خارج کنند.
مری ترامپ در شکوائیه خود نوشت: برای دونالد جی ترامپ، خواهرش مارین و برادر مرحومش رابرت، کلاهبرداری فقط یک کسب‌وکار خانوادگی نبود بلکه شیوه زندگی بود.

وی افزود: آن‌ها پشت سر هم طرح و توطئه می‌چیدند تا دست به تقلب مالیاتی بزنند، به شرکای تجاری خود زیان بزنند.
مری ترامپ اخیرا کتابی با عنوان «بسیار زیاد و ناکافی؛ چگونه خانواده من خطرناک‌ترین مرد دنیا را به وجود آورد» منتشر کرد و در آن به افشای برخی اسرار و مسائل خانواده ترامپ پرداخت.

رابرت ترامپ، عموی دیگر مری ترامپ، پیش‌تر کوشیده بود با شکایت به دادگاه و تحت عنوان نقض یک توافق خانوادگی مبنی بر محرمانه بودن مسائل مربوط به املاک خانواده، جلوی انتشار کتاب را بگیرد. اما یک قاضی نیویورکی با مردود دانستن این شکوائیه، در نهایت مجوز انتشار کتاب را صادر کرد.
مری ترامپ ۵۵ ساله که در رشته روانشناسی تحصیل کرده، عمویش را فردی خودشیفته نامیده و اعلام کرده است: اثبات میزان خودشیفتگی او به آزمایش‌های بالینی نیاز دارد و این چیزی است که ترامپ از آن سر باز می‌زند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی