بازدید 10809
۱

بازداشت سارقان منازل تهران در زندان اصفهان!

کد خبر: ۱۰۰۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱ 24 September 2020

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران از دستگیری دو برادر سارق منزل که با همدستی یکی از دوستانشان مرتکب سرقت می‌شدند، خبر داد و گفت: این دو برادر در زندان اصفهان بازداشت شدند.

به گزارش صدا و سیما، سرهنگ اختیاری افزود: سی‌ام تیر یک شاکی با حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی درباره جزئیات پرونده به کارآگاهان گفت بعد از ظهر بیست و نهم تیر برای رفتن به مهمانی از منزل خارج و در نیمه‌های شب پس از بازگشت به منزل با در تخریب شده واحد مسکونی ام روبه رو و متوجه به هم ریختگی خانه و سرقت مقداری طلا، وجه نقد و پنج عدد ساعت مچی به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شدم.

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان آگاهی به نشانی اعلام شده مراجعه کردند و ضمن بررسی صحنه جرم موفق شدند دو تن از سارقان را شناسایی کنند.

وی افزود: با شناسایی هویت سارقان مشخص شد که متهمان دو برادر به نام های سیامک و سیروس هستند و تاکنون چندین مرتبه به جرم سرقت دستگیر شده اند و به تازگی هنگام انجام سرقت توسط ماموران استان اصفهان دستگیر و روانه زندان شده اند.

کارآگاه اختیاری گفت: با هماهنگی‌های قضایی، متهمان به تهران منتقل شدند و به سرقت از منزل شاکی اعتراف و اظهار کردند که تاکنون با همکاری یکی از دوستانشان چندین فقره سرقت منزل در شمال غرب و غرب تهران را مرتکب شده اند. سومین متهم پرونده نیز در مخفیگاهش در21مرداد دستگیر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سارقین روح نیستند که از وسط دیوار عبور کنند. پس کافیه قفل ضد دیلم روی درب نصب باشه، حتی دربهایی که تحت عنوان متقلبانه ضد سرقت فروخته میشوند که بدون هیچ اما و اگری قابل باز شدن یا تخریب نباشه و همچنین حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن، پاسیو و پنجره ها نصب کنید که تحت هیچ شرایطی قابل تخریب با دیلم و انبر قفلی از جای جوش نباشه، اونوقت دیگه اگر سارقین تا پشت درب و پنجره ها هم رسیدن، هیچچچچ کاری نمیتونن بکنن

حالا میمونه سارقینی که خودمون درو براشون باز میکنیم که در این مورد هم یک گاوصندوق ضد دیلم که مجهز به قفل ضد زورگیری هستش داشته باشید و هرچی اموال با ارزش دارید داخل اون بذارید که هم اموالتون سرقت نشه و هم سارقین خشن نتونن خودتون را تهدید، اذیت و حتی به قتل برسونند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار