بازدید 12037
۳

قیمت دلار و یورو در بازار امروز پنجشنبه ۳ مهرماه ۹۹/ نوسان دلار در کانال ۲۷ و ۲۸ هزار تومانی

نرخ ارز در آخرین روز هفته با ثبات شاخص در صرافی‌های بانکی و مجاز همراه شده است. در این میان، در بازار آزاد شاهد افزایش نسبی قیمت‌ها هستیم. به نظر می‌رسد، در صورت ادامه روند صعودی نرخ دلار در بازار آزاد، شاهد افزایش نرخ خرید و فروش در صرافی‌هایی نظیر ملی باشیم.
کد خبر: ۱۰۰۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ 24 September 2020
قیمت دلار و یورو در بازار امروز پنجشنبه ۳ مهرماه ۹۹/ نوسان دلار در کانال ۲۷ و ۲۸ هزار تومانی
 
نرخ ارز در آخرین روز هفته با ثبات شاخص در صرافی‌های بانکی و مجاز همراه شده است. در این میان، در بازار آزاد شاهد افزایش نسبی قیمت‌ها هستیم. به نظر می‌رسد، در صورت ادامه روند صعودی نرخ دلار در بازار آزاد، شاهد افزایش نرخ خرید و فروش در صرافی‌هایی نظیر ملی باشیم.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ بر این اساس در لحظه انتشار این گزارش، هر اسکناس دلار آمریکا در معاملات امروز (پنج شنبه سوم مهرماه ۹۹) بازار ارز، به قیمات ۲۷۷۰۰ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل به قیمت ۲۷۸۰۰ تومان به متقاضی دریافت دلار در صرافی‌های بانکی و مجاز فروخته می‌شود که نسبت به روز چهارشنبه، بدون تغییر نرخ است.

همچنین هر اسکناس یورو به قیمت ۳۲۳۰۰ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل به قیمت ۳۲۴۰۰ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می‌شود که نسبت به روز قبل، ۵۰ تومان کاهش قیمت دارد.

ثبات قیمت دلار در صرافی‌های مجاز و بانکی در شرایطی است که در بازار آزاد ارز، نرخ دلار با رشد نسبی به کانال بیست و هشت هزار تومانی وارد شده است. در این شرایط، پیش بینی می‌شود با افزایش عرضه ارز توسط بازارساز، از رشد بهای دلار در بازار آزاد جلوگیری شود. هرچند به گفته برخی از فعالان بازار ارز، این روزها، افزایش نرخ حواله درهم امارات در کانال هفت هزار تومان، از مهم‌ترین عوامل فنی در رشد شاخص ارزی تهران است.

نرخ رسمی ۴۶ ارز در کنار دلار ۴۲۰۰

 
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۸ ارز افزایش و قیمت ۲۸ واحد پولی کاهش یافت. نرخ ۱۱ ارز دیگر نیز ثابت بود.

براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (پنجشنبه سوم مهرماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با کاهش ۸۰ ریالی به قیمت ۵۳ هزار و ۳۵۰ ریال و هر یورو نیز با ۹۹ ریال کاهش، ۴۸ هزار و ۹۵۱ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۵ هزار و ۴۸۶ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۶۵۵ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۴۱۰ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۵۷۷ ریال، روپیه هند ۵۶۹ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۷۶ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۲۵۸ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۸۳۴ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۲۰ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۳۲۵ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۴۳۰ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۴۵۰ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۴۵۷ ریال، روبل روسیه ۵۴۷ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۱ ریال، لیر سوریه ۸۳ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۵۷۵ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۵۳۲ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۱۵ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۷۲ ریال، کیات میانمار ۳۲ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۳۸۵ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۲۱ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۷۳۱ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۱۶۰ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۳ هزار ۸۱۶ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۸۵ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۸۴۴ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ یال، یکصد تنگه قزاقستان ۹هزار و ۸۵۴ ریال، لاری گرجستان ۱۲ هزار و ۹۱۲ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۱۹ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۷ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار ۱۲۰ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۶ هزار و ۵۳۷ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار  و ۷۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عه عه عه عه
بابا عجب ثباتی، خدایی دمتون گرم، با ثبات کی بودی شما؟
چرا دولت سکوت کرده؟؟؟؟؟؟
دلار وارد کانال ۲۹۰۰۰ تومان شد
علی برکت الله !!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان