بازدید 11115

ماموریت جدید روحانی برای همه بخش های دولت

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، هدایت و مدیریت نقدینگی را به عنوان اولویت اول اقتصاد کشور مورد تاکید قرار داد و گفت: همه بخش های دولت از تمامی روش ها و ظرفیت ها در این موضوع برای کنترل تورم و هدایت منابع به سمت تولید استفاده کنند.
کد خبر: ۱۰۰۴۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ 22 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، هدایت و مدیریت نقدینگی را به عنوان اولویت اول اقتصاد کشور مورد تاکید قرار داد و گفت: همه بخش های دولت از تمامی روش ها و ظرفیت ها در این موضوع برای کنترل تورم و هدایت منابع به سمت تولید استفاده کنند.

رئیس جمهور به موضوع تامین ارز برای کالاهای ضروری و معیشتی مردم و مواد اولیه کارخانجات، در راستای استمرار جریان تولید اشاره کرد و افزود: با توجه به اقدامات انجام شده در جهت تحقق اهداف صادراتی و بازگشت ارز حاصل از آن به چرخه اقتصاد کشور، همکاری نزدیک تر با همسایگان و بازارهای هدف صادراتی، در راستای تامین نیازهای ارزی تولیدکنندگان مورد توجه قرار گرفته است.

روحانی همچنین ایجاد توازن در بودجه، بدون خلق نقدینگی و پولی کردن کسری را یکی از سیاست های مهم دولت برشمرد و با اشاره به هدف دشمنان برای بر هم زدن توازن بودجه از طریق فشار حداکثری و کاهش درآمدهای نفتی تاکید کرد: با تدابیر اتخاذ شده، خصوصا فروش اوراق خزانه به عنوان یک روش منطقی و مقبول در اقتصادهای جهان اجازه ندادیم کسری بودجه باعث افزایش نقدینگی و تورم بر جامعه در سال جاری شود.

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، پس از ارائه گزارش دستگاه های مرتبط در خصوص تامین گندم کشور و اقدامات صورت گرفته برای تداوم خودکفایی و ارائه به صرفه تر نان به مردم، قیمت خرید تضمینی گندم که پیش از این در شورای اقتصاد مورد تایید قرار گرفته بود، برای سال زراعی آینده 4 هزار تومان تعیین شد.

در این جلسه همچنین گزارش وزارت صمت در خصوص تولید فولاد در کشور ارائه و مقرر شد بر اساس تصمیمات ستاد هماهنگی اقتصادی، کلیه محصولات تولیدکنندگان در بورس کالا عرضه و فولاد مورد نیاز کارخانجات بزرگ نظیر خودروسازان به قیمت بورس کالا تامین شود. در عین حال وزارت صمت موظف شد با هماهنگی سایر دستگاه های مرتبط در دولت زنجیره تولید، توزیع و قیمت فولاد را مدیریت کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰
باز بوی خبر گشایش شنبه ویکشنبه میاد بزنیم کوی وبیابون...................
یعنی در سالجاری افزایش تورم نداشتیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خدابخيركنه ! اين دوباره هوس گشايش كرده!!!!!!!!!!
موهای تنم سیخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ شد.......
کدامین تولیدکدامین صادرات چرا حرف بیخود می گویی
مگه نقدینگی به حرف شماها گوش میکنه ... سرمایه ترسو هست و به هر جا امنتر باشه میره ... البته خود آقایان هم در دولت ذینفع این ماجرا و مردم پایین دست هم هر روز فقیرتر
لطف بفرمایید همان ماموریت تخم مرغی را به نتیجه برسانید ! بقیه پیشکش .
ببخشید تازه از خواب بیدار شدم خبری شد؟ آقای روحانی فرمودند خبر خوشی روزشنبه یا یکشنبه می‌دهد
والله خودتان عامل اصلی تورم هستید وقتی مجوز افزایش قیمت 3 ماهه یکبار آن هم حداقل 25 درصد برای خودروسازان مختلف داده اید ماشینی که اول سال 300 میلیون بود شده 900 میلیون تومان (تیگو 7) اون هم نقدی!!!! به والله هیوندای توسان 2022 بله درست نوشتم 2022 میتوانید جستجو کنید فول آپشن به قیمت 33000 دلار هست در حالیکه توسان 2015 بیش از یک میلیارد تومان!!! کجای عدالته این اون وقت میگیم تحریم. بابا خود تحریمی و مجوزهای افزایش قیمت شما پدر ملت را درآورده
یکی سال گذشته از ایران خارج شده باشه و الن وارد ایران بشه مانند اصحاب کهف میره توی فکر که نکنه اونم 300 سال خواب بوده با این حجم از تورم
ما ملت ایران اگه نخواییم اینا سخنرانی کنند کیو باید ببینیم هر وقت ماسک را زدند کنار و حرف زدند گند زدند توی مملکت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی