بازدید 24256
لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در مرحله گروهی متمرکز به میزبانی دوحه

نجات لشکر هزار میلیاردی الدحیل مقابل پرسپولیس با پنالتی مشکوک داور/ وقت‌کشی و دفاع اتوبوسی مدعی قهرمانی آسیا مقابل پسران یحیی / ۲ پنالتی قرمزها سوخت

شاگردان یحیی گل‌محمدی به وجود نمایش درخشان و هجومی و جنگنده مقابل تیم پرستاره قطری، اسیر قضاوت مغرضانه داور به سود میزبان شد و بازی شش امتیازی را به میزبان واگذار کرد.
کد خبر: ۱۰۰۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴ 21 September 2020

پرسپولیس، بهترین نماینده باشگاهی ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا در یک بازی حساس و نفسگیر، با یک گل که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، مغلوب میزبان کهکشانی شد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ امشب در ادامه هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، از گروه C پرسپولیس‌ ایران از ساعت ١٨:٣٠ در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی به مصاف الدحیل قطر رفت که این دیدار در نهایت با برتری تیم قطری به پایان رسید.

نجات لشکر هزار میلیاردی الدحیل مقابل پرسپولیس با پنالتی کثیف/ وقت‌کشی و دفاع اتوبوسی مدعی قهرمانی آسیا مقابل پسران یحیی / ۲ پنالتی قرمزها سوخت

شاگردان یحیی گل‌محمدی با شکست در این مسابقه، همچنان هفت امتیازی ماندند و به رده دوم جدول گروه C سقوط کردند. با این نتیجه، تکلیف صعود تیم پرسپولیس از این گروه به دیدار آخر این تیم مقابل الشارجه کشیده شد. تیم پرسپولیس در بازی رفت نیز با ۲ گل مقابل الدحیل شکست خورده بود.

تیم الدحیل هم با ۹ امتیاز به صدر جدول این گروه صعود کرد. این تیم تا پیش از بازی مقابل پرسپولیس در رتبه سوم جدول ایستاده بود.

 

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، سید جلال حسینی (٧١ امید علیشاه)، حسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا (٧١ علی شجاعی)، میلاد سرلک (۶۵ احمد نورالهی)، احسان پهلوان، بشار رسن، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر (۶۵ آرمان رمضانی). 

ترکیب الدحیل

محمد احمد البکری، مهدی بن عطیه، احمد یاسر، لوئیز جونیور، ادمیلسون جونیور (٧۵ اسماعیل محمد)، کریم بوضیاف (٧۵ خالد محمد)، عبدالله الاحرک (۸۸ علی عفیف)، سلطان البریک، المعز علی، دودو ادواردو رودریگوئز (۶٨ محمد مونتاری) و رامین رضائیان.

 

المعز علی در دقیقه ۶۰ تک گل دیدار را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. تیم پرستاره قطری که در طول بازی از حمایت عجیب داور بهره می‌برد، بعد از به ثمر رساندن گل سه امتیازی از روی پنالتی به شدت مشکوک، روی به اتلاف وقت و مصدومیت‌های ساختگی آورد و دفاع چندلایه و اتوبوسی این تیم مدعی، اثری از کلاس بین المللی فوتبال نداشت.

نجات لشکر هزار میلیاردی الدحیل مقابل پرسپولیس با پنالتی کثیف/ وقت‌کشی و دفاع اتوبوسی مدعی قهرمانی آسیا مقابل پسران یحیی / ۲ پنالتی قرمزها سوخت

شرح گل

پرسپولیس صفر - الدحیل یک (دقیقه ۶۰: المعز علی): پنالتی اعلام شده به سود الدحیل را المعز علی به سمت چپ زد تا گل اول این تیم به ثمر برسد.

نیمه اول

دقیقه ۱۰ : نفوذ احسان پهلوان از جناح راست موقعیت بسیار خوبی برای سرخپوشان ایجاد کرد که ضربه وحید امیری را

دروازه‌بان الدحیل راهی کرنر کرد.

دقیقه ۱۳: داور سریلانکایی به دلیل اعتراض کادر فنی پرسپولیس، تذکری جدی به یحیی گل‌محمدی داد.

دقیقه ۱۶: بار دیگر ارسال بشار رسن موقعیت خوبی برای پرسپولیس ایجاد کرد که تعلل پهلوان باعث شد در مرحله اول موقعیت سرخپوشان از دست برود و در ادامه هم ضربه آل‌کثیر از بالای دروازه راهی اوت شود.

دقیقه ۲۲: داور اولین کارت زرد بازی را به جونیور نشان داد.

دقیقه ۲۷: شجاع خلیل‌زاده با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۴۰: حرکت خطرناک بازیکنان الدحیل با ضربه ادواردو و پس از برخورد به پای بازیکنان پرسپولیس راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۲: همکاری خوب بازیکنان پرسپولیس باز هم آل‌کثیر را در موقعیت گلزنی قرار داد که ضربه این بازیکن راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۵: حامد لک، ضربه محکم رامین رضاییان را از داخل محوطه جریمه و در ادامه مدافعان پرسپولیس دور کردند.

نیمه دوم

دقیقه ۵۴: ارسال بشار رسن پس از عبور از مقابل آل‌کثیر در درستان دروازه‌بان الدحیل قرار گرفت.

دقیقه ۵۸: بی‌احتیاطی شجاع خلیل‌زاده و خطای او روی جونیور باعث شد تا داور سریلانکایی برای تیم الدحیل پنالتی اعلام کند. در این صحنه به نظر می‌رسید، داور با سختگیری به سود الدحیل اعلام پنالتی کرده است.

دقیقه ۶۰: معزعلی از روی نقطه پنالتی، دروازه حامد لک را باز کرد تا تیم قطری با یک گل از پرسپولیس پیش بیفتد.

دقیقه ۶۷: حرکت در عمق بشار رسن و ضربه این بازیکن به سمت دروازه الدحیل با دفع ناقص دروازه‌بان الدحیل همراه شد که در ادامه عیسی آل‌کثیر نتوانست دروازه خالی قطری‌ها را باز کند و توپش راهی اوت شد.

دقیقه ۸۰: تلاش بازیکنان پرسپولیس برای خلق موقعیت در این دقایق بی‌نتیجه ماند و نفوذ بازیکنان سرخپوش با سد دفاعی الدحیل همراه شد.

دقیقه ۸۴: ارسال بشار رسن در شلوغی محوطه جریمه به موقعیتی خطرناک تبدیل شد، اما ضربه سر بازیکنان پرسپولیس و در ادامه شوت احسان پهلوان توسط مدافعان حریف برگشت داده شد.

دقیقه ۹۰: آرمان رمضانی به طرز مشکوکی داخل محوطه جریمه الدحیل سرنگون شد، اما داور بازی اعتقادی به پنالتی برای سرخپوشان نداشت.

دقیقه ۱+۹۰: رامین رضاییان نیز از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۴+۹۰: احمد البکری دروازه‌بان الدحیل به دلیل اتلاف وقت از داور بازی کارت زرد گرفت.

نجات لشکر هزار میلیاردی الدحیل مقابل پرسپولیس با پنالتی کثیف/ وقت‌کشی و دفاع اتوبوسی مدعی قهرمانی آسیا مقابل پسران یحیی / ۲ پنالتی قرمزها سوخت

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵۶
تمامی تیمهای ایرانی شیر در خانه و موش در بیشه هستند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
پرسپولیس چطور با وضعیت پنجره بسته نایب قهرمان آسیا شد، استقلال با این مدیریت وضعیت باز هم خوب نتیجه می گیرد، خوابی آقای بی ایمان.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
البته این موضوع در مورد تیم کیسه کش لنگی مورد حمایت مافیای فساد فوتبال صدق میکنه . وگرنه تیم بزرگ اتستقلال که مربی نداره ، بازیکناای جدیدش ثبت نشدند، پر است از حاشیه ای که لنگیا براش درست کردن .، ...و از اون انتظاری نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
دیشب باور کنید بازی رو میدیدم و تخمه میشکستم و لذت میبردم انگار داشتن انتقام تمام ظلمهایی که در مقابل همین تیم پیروزی به تیمهای شهرستانی با دستور بابا مسعودشون میشه رو میگرفتن.آنقدر دلم خنک میشد داور به نفع ایناسوت نمیزد و پنالتی گرفت تا ببینید حق خوری چه مزه تلخی داری.تازه فدراسیون آسیا پیش مدیران بی لیاقت فدراسیون ما خیلی آقاست که حداقل بعد از بازی، تیمتون و مربیتون و یا بازیکنانتون رو محرومیت سنگین نمیده .اخه هر وقت تیمهای شهرستانی مقابل پیروزی و استقلال بازی می کنند بعدش به هزار بهانه با انواع و اقسام محرومیتها مواجه میشن
معلوم بود از قبل تصمیم گرفته شده بود که الدحیل برنده بازی باشه. افسوس که ایران هیچ جایگاهی تو AFC نداره. قطر و عربستان هر تصمیمی بخوان میگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
معلومه هیچی از فوتبال سرت نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
شاید ولی پنالتی مسخره ای دادیم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
ببند لنگی کیسه کش مسخره . یک جا داورا به نفعتون قضاوت نکردند سرتقتون دراومده..
همیشه شعبون یه بار هم رمضون، داوریهای داخلی همیشه به نفع لنگی ها بوده، حالا ببینم چی شد اون همه ادعا؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
بابا مسعود!!!
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
دقیقا پرسپولیس ضربه را از عوامل داخلی خورد، از بس که همه با تیم پرسپولیس مهربان هستند اونها فکر کردند آسیا هم ایرانه،
یاسر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
عملکرد تمامی تیمها در لیگ قهرمانان اتفاقا نشون دهنده سلامت قهرمانیهای داخلی هست باخت مقایل الدحیل 1000 میلیاردی اونم با یک پنالتی ( فارغ از مشکوک و غیر مشکوک بودنش ) نشون دهنده هیچ
، چیزی نیست که اگر بود اینهمه افتضاح تیمهای ایرانی دیگه کامل مشخص کرد هیچکدوم از تیمهای ایرانی در قامت و قد قواره پرسپولیس نیستند جدا از این مهمترین مسئله ای که به نظرم باید همه تیمهای ایر انی
دنبالش باشند وار هست چون در این رقابتها بارها دیدیم که حق تیمهای ایرانی در داوری ها پایمال شده و البته سهم تیمهای قوی تر بیشتر بوده
سعيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
تيم شما كه بين سه تا تيم سوم شد و آبرويي براش نمونده. لااقل پرسپوليس به نمايندگي از ايران بره بالا تا ايران نماينده اي در دور بعد داشته باشه.
الدحیل خیلی سرتر از پرسپولیس بود و داوری هیچ مشکلی نداشت. چرا راجع به استقلال چنین چیزی ننوشتید که بازیکنای الشرطه، که خیلی سرتر از الدحیله، کلی وقت تلف کردن؟ حتما بخاطر کورد باغیرت، وری غفوری قهرمانه که اینقدر با استقلال لجین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
اخه بازی رو ندیدی نظر نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
تیم شرطه را با الدحیل مقایسه میکنی؟ مقایسه دوغ و دوشاب است
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
درسته من کاملا موافقم .الدحیل کاملا سربود.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
ناشناس 20.58 چه حرفيه مي زني؟ اولا حركت و رفتار وريا غفوري مورد تاييد همه هست و مردم هم ازش حمايت كردند و قدردانش هم هستيم. اما در مورد مسابقه سعي كن منطقي باشي نه احساسي. الدحيل از پرسپوليس سرتر نبود ولي نه اينكه پرسپوليس سرتر بود. ولي يك پنالتي واضح پرسپوليس گرفته نشد و يك پنالتي سختگيرانه را هم مي توانست بگيرد كه نگرفت.
خودتون به خودتون دلداری بدین آخر عاقبتتون مثل کشور میشه!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
آخ گفتی ها
الدحیل انتقام تراکتورو گرفت
من نمیفهمم خوشحالی بعضی از استقلالیا تو شبکه های اجتماعی از باخت پرسپولیس برای چیه؟ خوب این هم یه نوع از وطن فروشی دیگه. پرسپولیس به الدحیل نباخت، به داور و AFC باخت. امیدوارم تو بازی بعدی ببرن و سعود کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
متاسفانه این مربوط به طرفداران دوتیم هست شروعش هم از آوردن اون پلاکارد جنجالی در بازی استقلال بود
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
آقای باهوش علتش اینه که در ایران مافیا پشت سر تیم لنگه و تبعیض علیه استقلال . خدا جای حق نشسته و رسوا میکنه.
تا زمانی که قدرت دست عرب ها باشه همینه. از قبل معلوم بود که با توجه به میزبانی قطر و خرج و هزینه هایی این کشور، داوران هم هوایی این تیم رو داشته باشن.متاسفانه خیلی وقته که هیچ قدرتی بیرون از زمین نداریم و تیم های ایرانی (به خصوص جلوی تیم های عربی) همیشه با ترس و لرز این که داور چکار کنه بازی می کنن. باید اینقدر قوی باشن که هیچ داوری نتونه کاری انجام بده. تو همین بازی هم پرسپولیس این شانس رو داشت تا بازی رو ببره اما نشد. ایشالا تو بازی بعدی جبران کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
خب کاری نداری اینقد خوب بازی کنن و سه چهار تا بزنن تا دیگه نه داور و نه هیچ کس دیگه نتونه کاری کنه .نه عزیزم ایناهمشون بهانه ای بیش نیست واقعا چرا بعد هر باخت تمام عوامل از جمله توپ و استادیوم وداور و ....مقصرن جز خودمون
خداروشکر خوشحال شدم،ازباخت پیروزی لذت بردم،این همه تو لیگ داخلی با حمایت‌های ویژه سربقیه تیم‌ها را بریدن حالا امیدوارمafcقبل از بازی و داخل بازی هرطور دلش میخواد به نفع رقیب وبه ضرر پیروزی حمایت کنه وتیم بدون افتخار نسیم سورخ آصیا را حذف کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
مثل اینکه با ۴ قهرمانی پرسپولیس خیلی سوختی که اینطوری با آه و فغان حرف میزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
معلومه خیلی سوختی تراکتوری چون اگه استقلالی بودی اسم تیم رقیبت پرسپولیس بهتره بری پینگ پنگ بازی کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
اولا با افتخار یه تاجی ام دوما چارتا اسنپ هدیه ای ارزشی نداره هروقت دوستاره تو آسیا گرفتید اونوقت وراجی کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
همه طرفداری تیم کیسه اینقدرعقده ای هستند؟لیاقتتون کتک خوردن ازبازیکنان تیمیه که طرفدارش هستید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
با توهماتت خوش باش بدبخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
ناشناس 22:56 طرف کورده
واقعیت امروز همین است. ما از سکوی نخست آسیا بسیار فاصله گرفته ایم. بی جهت انتظار مردم را بالا نبرید.
عربا داور میخرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
تو بازی قبلی یک پنالتی مشکوک توسط داور عراقی به نفع پرسپولیس گرفته شد یادتان هست
چقدر یه طرفه!! پنالتی مشکوک پرسپولیس با التعاون بود ، استاد لنگی!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
با التعاون که خداییش پنالتی درست بود. درسته که قبل از خطا توپ رد شده بود. ولی مگه بدون توپ میشه با تکل دوپا بازیکن را سرنگون کرد و خطا هم نباشه؟
آسیا دیگه بابا مسعود نیست که به دادتون برسه
ربطی به این بازی نداره پرسپولیس بهترین تیم ایرانه کیفیت بالایی تو بازی نشون داده..به نسبت بقیه تیم ها
بهتره طرفداران محترم بقیه تیمها مسائل را باهم قاطی نکنن علت مشکلات تیم خودشون رو بهتر میدونن
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
اگه پرس پولیس بهترین تیم ایرانه چرا تیم در حال سقوط عربستان رو به زور و با چاشنی شانس و یک پنالتی که حقش نبود برد اونوقت الشارجه 6 گل به همین التعاونی زد که چرت پلیس زوری فقط یکی زده بود . اتفاقا این بازی نشون داد پرسپولیس قهرمان واقعی ایران نیست و مافیای فساد و و مافیای وزارت ورزش آلوده پشت سرش بوده. خخخخ
همه این حرفها به پشیزی نمی ارزه.بی غیرتی بعد از.... بختن به این اعراب ملخ خور بیابانی است.
ما چرا هر وقت می بازیم، فوری پول و ثروت عربها رو به رخ اونها می کشیم؟ یادمون نره بازیکنی که پنالتی رو گل کدد، اهل قطر بود و لژیونر نبود
خخخخ داوری؟
پیروزی این همه با داوری تو لیگ برنده شد چیزی نمیگفتید
بابا مسعود نداره آسیا
این دقیقا بلایی است که تو ایران تو هر بازی به خاطر چرتپولیس سر بقیه تیمها می ارید
چطور پرسپولیس تعاون رو برد ننوشتین برد پرسپولیس با پنالتی مشکوک ..تا وقتی فرهنگ ما ایرانی ها همیشه توجیه باشه هیچ امیدی به اصلاح سیاست ،اقتصاد،ورزش و ... نباید داشته باشیم هیچ وقت اشتباه خودمون رو قبول نکردیم که هیچ بلکه با توجیه کردن خواستیم لاپوشونی کنیم متاسفم واسه ایرانی بودنم
واقعا طرفداری از یه تیم هم حد و مرز داره آقای تابناک..... شما که حریف پرسپولیس رو کهکشانی می نامید کاش یه گزارش تهیه میکردی از قیمت بازیکنان این تیم در سال های گذشته.... کاش این قدر شهامت داشتی و مینوشتی که چطور با فشار از بالا و پایین مربی یک تیم را به قیمت وسوسه انگیز و نجومی از تیمش جدا کرده و به پرسپولیس آوردند.... شعار ندید به بهانه ایرانی بودن این تیم در لیگ آسیا....
بابا مسعود کجایی ؟به داداونا برس
دیگه آسیا مثل لیگ برتر نیست که به نفع پرسپولیس سوت بزنند و قهرمانی را تقدیمش کنند. اونجا حساب کتاب داره
پنالتی با التعاون مگه درست بود ؟چرا اونو آنالیز نمی کنید
داوران داخلی همین بلا را بر سر تیمهای شهرستانی در مقابل پرسپولیس و استقلال می آورند ولی شما دم نمی زنید. اگر لیگ داخلی بود نه تنها پنالتی نمیگرفت یک کارت زرد هم به طرف میداد که دیگر جرات نکند از این کارها بکند. بعد هم کارشناسان (!!!) به اصطلاح داوری می آمدند و همه چیز را توجیه میکردند. این دو تیم هم که فکر میکنند داور خارجی هم باید مثل داوران داخلی برایشان سوت بزند به جای بازی کردن همیشه در حال دعوا با داوران هستند.
من آبی هستم
ترجیح می دم تو روزای سخت ٬ بیشتر هوادار آبی ها باشم . با این همه اخلال در کارهاشون بازم خوب می دوند. دوندگی وریا مثل همیشه بیاد موندنیه. حسینی روحیه داشته باشه میتونه خیلی بهتر باشه.

بازی دیشب رو ندیدم و لی از بازی پرسپولیس مقابل التعاون خوشم اومد. تو پاس های ریز دارن مهارت خیلی خوبی بهم می زنند.
ولی هنوز همه بجه های ایرونی تو فرستادن پاس های بلند و دقیق نیاز به پیشرفت دارن
خودمونیم سپاهان هم حقش این نبود
پرسپولیس از لحاظ فنی واقعا حرفی برای گفتن نداشت

مهاجم هاش بی دقت و بسیار کند و بی تجربه عمل کردند

جای خالی علیپور ، ترابی و حتی مهدی طارمی و رامین رضاییان کاملا مشهوده
این ستاره های کاغذی دوریال هم اضافشونه قرارداد16میلیاردی می ببندد آخه این بازی هست میکنند حال ندارند چهارتا شوت بزنند دوتا پاسگاری درست بکنند ...همش ادعا بازیکن وسط بازی رسمی داره موهاشو درست میکنه چی بگم .......
خدا روشکر دلم خنک شد همین بلاها رو تو لیگ داخلی سر تیمهای رقیب میارین دست بالای دست بسیار هست
تابناک لنگی خجالت بکش
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر