بازدید 8368
۳

سبدگردانی برای شرکت‌های بورسی الزامی شد

معاون عملیات بازار شرکت بورس تهران با صدور اطلاعیه‌ای به مدیران عامل شرکت‌های بورسی اعلام کرد که با توجه به اهمیت روزافزون الزامات نقدشوندگی بازار و لزوم تنظیم عرضه و تقاضای بازار به موجب آیین‌نامه حفظ ثبات بازار سرمایه و صیانت از حقوق سرمایه گذاران و سهامداران، داشتن رکن بازارگردان الزامی است.
کد خبر: ۱۰۰۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 21 September 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، بر اساس این اطلاعیه، شرکت‌ها باید به قید فوریت ضمن معرفی بازارگردان دارای مجوز از سازمان بورس، درخواست رسمی ارائه خدمات بازارگردانی را از سوی بازارگردان منتخب آن شرکت طبق متغیرهایی و شامل نام شرکت، تاریخ شروع بازارگردانی، مدت بازارگردانی حداقل شش ماهه، نام بازارگردان، کارگزار بازارگردان، حجم سفارش انباشته یک بیستم حداقل حجم معاملات روزانه، حداقل حجم معاملات روزانه ۲۰ درصد میانگین حجم معاملات روزانه یک ماه گذشته (۲۰ روز معاملاتی گذشته) و دامنه مظنه سفارش ۳ درصدی، حداکثر تا ۱۰ مهر به این معاونت ارسال کنند.

در عین حال اعلام شد که رعایت بند ۷ در شروع عملیات بازارگردانی با ۵ درصد میانگین معاملاتی روزانه یک ماه گذشته بلامانع است. در عین حال، حداکثر طی ۴ ماه از تاریخ ۱۰ مهر، رعایت دقیق بند ۷ تعهدات بازارگردان الزامی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
تمام وعده ها در مورد بورس تا الان دروغ بوده و هیچ کدام عملی نشده، انگار هیچ کس به فکر سرمایه مردم نیست، چرا دولت اذیت می کنه؟؟؟
اگر تونستن جمع کنند . یه بیت هست . که دل که رنجید از کسی . خرسند کردن مشکل است.
فقط بگوید رئیس جمهور،رئیس مجلس و نمایندگان، رئیس بورس و وزیر اقتصاد رئیس بانک مرکزی و ... کجا هستند ایا قصد دارند بعد از 10 روز سقوط بورس و با ایجاد بی اعتمادی کامل به فکر ان بیفتند
نیازی به سخنرانی شما ها نیست اقدام کنید همان حرف های قبلی که گفتید انجام دهید کافیست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان