بازدید 8871
۲
توسط معاون وزیر ورزش در مجمع امروز مطرح شد؛

انتقاد از رقم بالای حقوق پرسنل در فدراسیون وزنه‌برداری!

کد خبر: ۱۰۰۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ 20 September 2020

مجمع سالانه فدراسیون وزنه برداری برگزار شد و طی آن علی نژاد معاون وزیر ورزش به رقم بالای هزینه پرسنل فدراسیون وزنه برداری ایراد گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، مجمع سالانه فدراسیون وزنه برداری به صورت وبینار در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. ریاست مجمع بر عهده مهدی علی‌نژاد، معاون قهرمانی وزارت ورزش بود و طاهره طاهریان به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در مجمع حضور داشت.

در نامه به استان ها اعلام شده بود مجمع راس ۱۰ صبح برگزار می شود اما سپس اعلام شد مجمع ۱۰ و ۳۰ دقیقه آغاز می شود اما علی نژاد ساعت ۱۱ حاضر شد که دلیل این تاخیر برگزاری جلسه با وزیر ورزش و صالحی امیری عنوان شد.

محمد حسین برخواه نماینده مربیان و علی داودی و پوپک بسامی نماینده ورزشکاران در مجمع بودند. داود باقری نایب رییس فدراسیون در مجمع غایب بود.

علی مرادی در ابتدای مجمع به کمبود لوازم اشاره کرد و خواستار رفع مشکلات تجهیزاتی و عمرانی شد: برخی ها خرده گرفته بودند که باید بخشی از تجهیزات باید طبق تفاهم نامه آماده می شد. این بنیاد در این شرایط اقتصادی دارد به مشعیت مردم کمک می کند و واقعا صلاح نیست مشکلات مردم را نیبینیم و تجهیزات را بدهند. مگر ما در این کشور زندگی نمی کنیم؟ البته تفاهم نامه به قوت خودش باقی است.

او همچنین گفت: برخی ها عنوان کرده اند که چرا آقای مرادی گفته امسال انجام می شود در حالی که اصلا من چنین چیزی نگفتم. از طرفی اساسا مسائل عمرانی و تهیه تجهیزات بر عهده فدراسیون ها نیست. باید قناعت پیشینه کنیم و افتخار ما این است فدراسیون قانعی است و میزان بدهی ما بسیار ناچیز و فقط به شرکت هواپیمایی است.

ایراد علی نژاد به رقم بالای هزینه پرسنل

زمانی که خزانه دار گزارش خود را ارائه می کرد علی نژاد عنوان کرد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون هزینه پرسنل شده و طبق تفاهم حداکثر هزینه پرسنل ۱۰ تا ۱۵ درصد و حدود ۹۰۰ میلیون می شود و این مبلغ بیشتر است و این مبلغ انحراف دارد.
علی مرادی هم پاسخ داد: عدد و رقمی در ارتباط با بحث پرسنلی به این دلیل زیاد شده که حق الزحمه کادر فنی و هزینه اردو ها جزو آن است.
علی نژاد هم پاسخ داد این مسئله اشکال دارد و باید در اردوها می گذاشتید چون این مسئله مربوط به کارکنان است و از آنها خواست این مسئله را تصحیح کنند چون این انحراف، انحراف بزرگی است.

پس از پایان گزارش خزانه دار ، دو هیات استانی نسبت به بودجه و امکانات گلایه داشتند که علی نژاد پاسخ داد: بودجه هیات ها مشخص است و خود هیات ها باید به دنبال منابع مالی باشند.

بازرس فدراسیون هم در گزارش خود عنوان کرد کمیته بازار یابی و اقتصادی فدراسیون باید فعال شود و جلسات هیات رییسه بیشتر شود و علی نژاد هم گفت: ضمن تاکید موارد بازرس ، آقای مرادی به نکات اعلام شده توجه کند. علی‌نژاد از مسئول امور مجماع فدراسیون خواست یک تقدیر نامه به بازرس فدراسیون اهدا شود.

پرداخت جوایز سال ۹۷ وزنه برداری تا یک هفته دیگر
علی نژاد در مورد پرداخت جوایز سال ۹۷ گفت:
با توجه به شرایطی که هست امسال امکان برگزاری مراسم نیست. اما جوایز سال ۹۷ یک هفته تا ۱۰ روز آینده به حساب فدراسیون واریز می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
یه نمونه قرارداد میزاشتین تا مردم قضاوت کنن.......!
فرمودن در عوضش وزنه بردارا مدال آور هستند!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان