بازدید 4331
۱

از بوفه‌های مدارس خرید نکنید

رئیس شبکه بهداشت پیشوا گفت: به هیچ عنوان از بوفه های مدارس خرید نکنید.
کد خبر: ۱۰۰۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹ 20 September 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران، رئیس شبکه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان پیشوا در جمع معلمان افزود: برای جلوگیری از گسترش کرونا، دانش آموزان به هیچ عنوان از بوفه های مدارس خرید نکنند و حتما در زمان حضور در مدرسه از ماسک استفاده کنند.

دکتر امیر امینی گفت: پدر و مادرها غذاها و دیگر خوراکی ها را در یک بسته بندی مناسب قرار دهند و بهتر است خوراکی در منزل تهیه شود چرا که خرید از بیرون می تواند سبب انتقال کرونا شود.

وی افزود: دانش آموزان در مدارس از دست دادن و بغل کردن دوستان و معلمان پرهیز کنند و مدیران و مسئولان مدارس نیز فاصله دو متری دانش آموزان از هم را حفظ و رعایت کنند.

امینی گفت: دانش آموزان در طول مدت حضور در مدارس حتما باید بطور مرتب دستهای خود را قبل از کلاس و بعد از آن و همچنین در زمان زنگ تفریح بمدت 20 ثانیه با آب و صابون بشویند.

رئیس شبکه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان پیشوا افزود: اولیا دانش آموزان حتما مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح را به فرزندان خود بدهند تا آنها در محیط مدرسه استفاده کنند و همچنین لباس های آنان را بعد از حضور در منزل جداگانه نگه داری کنند و جدا از سایر لباس ها شسته شود .

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
شما بگو چرا بازن که حالا بچه ها خرید بکنن یا نکنن؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار