بازدید 4368
۱

باگ اینستاگرام کار دست فیس بوک داد

کد خبر: ۱۰۰۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۴ 20 September 2020

فیس بوک بار دیگر به جاسوسی از کاربران اینستاگرام از طریق استفاده غیرمجاز از دوربینهای تلفن همراه آنها متهم شد.

به گزارش ایسنا، این شکایت از گزارشهای رسانه ای در ژوییه سرچشمه گرفته که بر اساس آنها، این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس به دوربینهای آیفون حتی در زمانی که مورد استفاده کاربر قرار نداشته اند، دسترسی داشته است.

فیس بوک منکر گزارشهای مذکور شد و مدعی شد یک باگ عامل این مشکل بوده که این شرکت در حال برطرف کردن آن بوده و ایراد مذکور باعث شده نوتیفیکیشنهای نادرست درباره دسترسی اینستاگرام به دوربینهای آیفون ظاهر شوند.

بریتنی کاندیتی، کاربر اینستاگرام شکایتی را در دادگاه فدرال در سانفرانسیسکو مطرح و ادعا کرده که استفاده این اپلیکیشن از دوربین گوشی عمدی بوده و برای جمع آوری اطلاعات ارزشمند درباره رفتار کاربران انجام گرفته است. در شکایت وی آمده است: اینستاگرام و فیس بوک با به دست آوردن اطلاعات شخصی فوق العاده محرمانه و خصوصی از کاربرانشان موفق شده اند بینش ارزشمند و تحقیقات مفید برای بازار را کسب کنند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، فیس بوک در شکایتی که ماه گذشته تنظیم شده بود، به استفاده از فناوری تشخیص چهره برای جمع آوری غیرقانونی اطلاعات بیومتریک بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام متهم شده بود. فیس بوک ادعای مذکور را تکذیب و اعلام کرده بود که اینستاگرام از فناوری تشخیص چهره استفاده نمی کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
من تقریباً مطمئنم چنین کاری می کنن ( حالا با هر نیت )

بارها شده با دوستام در مورد چیزی حرف زدیم ، شب دیدم تو suggestion عکس یا فیلم با همون موضوع برام بالا اومده ، از چند نفرم پرسیدم اتفاقاً واسه اونها پیش اومده !

دیگه نمیدونم همش اتفاقی بوده یا ...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان