بازدید 4625
۲

تاکید مجدد عراق بر بسته بودن مرز‌ها روی زائران

کمیته عالی بهداشت عراق اعلام کرد که این کشور امسال پذیرای زائر از هیچ کشوری نخواهد بود.
کد خبر: ۱۰۰۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸ 19 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا به نقل از السومریه نیوز، کمیته عالی بهداشت و درمان عراق در جلسه امروز خود در رابطه با ویروس کرونا اعلام کرد که این کشور امسال در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی پذیرای زائر از هیچ کشوری نخواهد بود.

پیش از این نیز اداره گذرگاه‌های مرزی عراق تاکید کرده بود که گذرگاه‌های زمینی عراق به طور کامل بسته هستند.

عمر الوائلی، رئیس اداره گذرگاه‌های مرزی عراق در بیانیه‌ای در این رابطه اعلام کرد: گذرگاه‌های زمینی ما در برابر تمام مسافران خارجی به استثنا موارد خاص و دانشجویان به طور کامل بسته هستند.

داره گذرگاه‌های مرزی عراق در بیانیه‌ای جداگانه نیز اعلام کرد که به دلیل انتشار ویروس کرونا تمام گذرگاه‌های مرزی عراق بر روی مسافران خارجی بسته است.

ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد نیز پیش از این تاکید کرده بود که امسال مراسم اربعین حسینی برای زائران غیر عراقی برگزار نخواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
عالی
من باید مش قنبرشیپورچی را بفرستم درسطح ایران بازبان فارسی جار بزنه اهای ملت صدبارمسئولان عراقی گفتند مرزها بسته هست برای اربعین پذیرای زائر نیستند اااهای ملت بیدار شید هزاربار نیروی انتظامی گفت مرزها بسته هست مردم به مرزها مراجعه نکنند اااهای ملت گوش کنید به زبان فارسی میگم مسئولان دولتی گفتند مرزها برای زائران اربعین بسته هست به مرزها مراجعه نکنید واقعا باید این افراد را چی گفت که میروند جلوی مرز وباناجا درگیرمیشوند که مرزرا بازکنید بریم زیارت؟ ایااینها زائران اقا هستند یا اینها از مردحمانی هستند که میگن ماسک برنید جلوی کرونا گرفته بشه ماسک نمیزنند ومیگویند کرونا؟ کرونا چیه؟ اینها همان مردمی هستند که برای اقا نمیروند برای تفریح ونذری میروند
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی