بازدید 28443

واکنش به مصاحبه احمدی‌نژاد با رادیوفردا

محمود احمدی نژاد که ظاهرا این روزها هر کاری را برای دیده شدن انجام می دهد این‌بار مصاحبه با رسانه ای ضد انقلاب را انتخاب کرد و با رادیو فردا که از جمله رسانه های حامی تحریم و فشار حداکثری ترامپ علیه ایران است، گفت و گو و دوباره خود را سوژه کاربران فضای مجازی کرد.
کد خبر: ۱۰۰۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴ 19 September 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، احمدی نژاد در بخشی از این مصاحبه درباره علت نامه نوشتن به ولیعهد کودک کش سعودی بدون اشاره به جنایات آل‌سعود گفت : «هر انسانی می تواند در جهت صلح و دوستی و امنیت تلاش کند، وظیفه‌اش هست.» همچنین درباره عملکرد خود در دوران ریاست جمهوری اش گفت : «از حرف ها و عملکردم در دوره ریاست جمهوری پشیمان نیستم» .

علاوه بر صحبت هایی که احمدی نژاد در این مصاحبه انجام داد، اصل اعتباربخشی به رسانه ای که حامی تحریم دارویی ایران است به مذاق کاربران توئیتری خوش نیامد و واکنش هایی را در پی داشت :

* امثال رادیو فردا دنبال جذب مخاطبند و چه کسی بهتر از احمدی‌نژاد که التماس‌هایش برای دیده شدن گوش فلک را پاره کرده. مردی که قاتل کودکان یمن را برادر می‌خواند عجیب نیست هم‌صحبت رسانه قاتلین حاج قاسم شود...

* در روزگاری که مدعیان شرافت عربی با رژیم صهیونیستی صلح اجباری می کنند، مصاحبه احمدی نژاد با سازمان سیا که هم حاج قاسم را ترور کرد و هم حتی از تحریم داروی مردم دریغ نکرد امری غیر طبیعی نیست! احمدی نژاد به بن سلمان گفته بود برادر... این همان عادی سازی است!

* احمدی نژاد ۱۳۹۹: من مخالف حصر بودم. ۱۴۰۰: من نمی خواستم سال ۸۸ کاندیدا بشوم. ۱۴۰۱: من مخالف ریاست جمهوری خودم بودم. ۱۴۰۲: من رئیس جمهور نبودم، اشتباه گرفتید. ۱۴۰۳: من احمدی نژاد نیستم. اصلاً احمدی نژاد نمنده؟!

* احمدی نژاد با مصاحبه‌اش به رسانه‌ای که دست در جیب دشمنان قسم خورده‌مان دارد، وجاهت بخشید. به گلناز اسفندیاری، مجری برنامه که از براندازان سلطنت طلب است، رسمیت داد!

* همه چیز مصاحبه احمدی نژاد با رادیو فردا یه طرف ؛ تیکه آخر که میگه ان‌شاءا... موفق باشید یه طرف؛ بابا تو دیگه کی هستی برای دشمن ایران آرزوی موفقیت می کنی!؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۴۲
عالی بود مثل همیشه باهوش و ماهرانه
مصاحبه دوست داره بنده خدا بی آزاره کاری نداره که
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
بی خود
اول برود از سمت های کشوری استعفا بدهد بعد برود
نویسنده والا مقام
گوش فلک را کر کرده درسته نه پاره
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
متاسفانه با کمترین سواد می آیند و مقاله می نویسند و تابناک هم منتشر می کنه مثل آن مدعی حقوقدان که در توییترش مثل بر طبل کوبیدن را به شکل افتضاح و آبروریزی گفت
"* همه چیز مصاحبه احمدی نژاد با رادیو فردا یه طرف ؛ تیکه آخر که میگه ان‌شاءا... موفق باشید یه طرف؛ بابا تو دیگه کی هستی برای دشمن ایران آرزوی موفقیت می کنی!؟"
اینو زیبا گفتی
کشتید خودتان را
محبت احمدی نژاد را نمیتوانید از قلب ملت ایران بیرون کنید
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
از طرف خودت حرف بزن ملت نه خائنین به ملت.
اخمدی نژاد در روح ملت ایران است . من به ایشون قبلا رای ندادم ولی اگر کاندید بشه صف اول هستم و از جان برای ایشان تبلیغ می کنم
پاسخ ها
- مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
جالبه . اونی که سال 84 رای داد می تونه بگه نفهمیدم و اشتباه کردم . تو بعدا می خوای چی بگی ؟!!! از الان بهش فکر کن !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
جناب 11:39 اتفاقا با وضعیت کنونی با پوست و استخوان حس
می کنیم چه رای خوبی دادیم توخودت در پی این باش جواب اینی رو که انتخاب کردی چی می خوای بدی
نگو احمدی نژاد تو دیگه کی هستی بگو نیروهای امنیتی و قضایی و انتظامی بابا شما ها دیگه کی هستید چند نوع برخورد دارید
با سلام
وقتی صدا و سیما از انعکاس نظراتی که مطابق با میل اش نیست جلوگیری می کنند نتیجه می شود مصاحبه با بی بی سی و رادیو فردا و سی ان ان و.... نتیجه اش می شود عدم اعتماد به رسانه ملی و روی آوردن مردم به ماهواره
صدا و سیما اگر ملی است می باید در سیاست هایش تجدید نظر کند و محفلی باشد برای کلیه جناح ها و افکار در ایران
در عمل ثابت کرد چقدر همراه ملت هست... درود بر احمدی نژاد... هرچه از دل برآید لاجرم بر دل نشنیند...
اقای احمدی نژاد
خداکنه این متن منو ببینید
من زمانی که شمارییس جمهوربودیدتاتونستم ازشماوعملکردتان بدگفتم
ولی حالاکه انرا باعملکرد روحانی مقایسه میکنم باصدای بلند اعلام میکنم « صدرحمت به احمدی نژاد» !!!!
ازدستاوردهای مهم شما میتوان به مسکن مهرو سهام عدالت اشاره کرد
اگردوباره کاندیدبشوید اینبار به شما رای خواهم داد چون برعکس خیلی ها که فقط شعارمیدهند و خودستایی میکنند شما عمل کردید
لطفا مرا حلال کنید که برعلیه شما حرف میزدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
دفعه چندم این کامنت نوشته میشه کپی میکنه زیر همه نوشته های احمدی نژاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
معلومه سطحی می بینی مانندخود احمدی نژاد . تمام این گرفتاری ها ناشی از اقدامات بی پایه وغیر عاقلانه احمدی نژاد است. بنده خدا احمدی نژاد با 750 میلیارد دلار پول نفت موفق شد کل دنیا را علیه ما یکدست بکنه و در سال اخر ریاست جمهوری اش هم با تورم 46 درصد و رشد اقتصادی منفی 7 و خزانه خالی دولت را تحو.یل داد. کجای کاری . منتها در این کشور سیاست یک بام و دو هوا بیداد می کند اگر از طف مقابل کسی مصاحبه می کرد الان مجلس انقلابی کفن پوش میدان آزادی بود ولی احمدی نژاد استخوان در گلویشان شده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
با فروش نفت بشکه ای 150 دلار من هم بلدم مسکن مهر بسازم و به مردم سهام عدالت بدهم. مرد کسی است که در این شرایط مملکت را اداره کند.
مهرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
خسته نشدی از بس این متن را در همه سایتها نوشتی !
محبوب قلوب ملت هست
پاسخ ها
زنبورک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
یواش، اعصاب تابناک رو ترکوندی.
محمد ب
| United States of America |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
یکی ایشون محبوب قلوب ملته یکی هم سعید مرتضوی که که در دولت ایشون یه سمتهای بالا رسید
روش احمدی نژاد به این شکل است: جذب حداکثری - دفع حداقلی
خداوند عاقبت انسان را بخیر کند... هیزم بردن در آتش دشمن. این آقای عاقبت شر جواب (نه خون شهدا بلکه) شهروندان با وجدان و شعور را چگونه خواهد داد؟؟ رادیو فردا بوق استکبار است... با چنین رسانه ای، چنین حرف و حدیثی!!
آقای محترم!! یقین هر وطن پرستی از حمایت امثال تو پشیمان است.
مردم معنای واقعی پوپولیست را فهمیدند.
لابد هفته آینده نوبت رادیو اسراییل است!!
.. همه چیز مصاحبه احمدی نژاد با رادیو فردا یه طرف ؛ تیکه آخر که میگه ان‌شاءا... موفق باشید یه طرف؛ بابا تو دیگه کی هستی برای دشمن ایران آرزوی موفقیت می کنی!؟....

کاری با احمدی نژاد ندارم و کلا زندگی سیاسی و مدیریتی احمدی نژاد به جز برکناری وزیر اطلاعات و خانه نشینی اش قابل دفاع نیست اما نویسنده این مطلب اینقدر دانش نداشته یا با اصول اخلاقی مصاحیه آشنا نیست که متوجه نشده ادب حکم می کنه در پایان مصاحبه آرزوی موفقیت داشته باشه لابد اگر یک فحش به مجری می داد کار درستی کرده بود!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
آرزوی موفقیت برای چه؟ برای خدمت به خلق یا برای لجن پراکنی علیه ملت؟ واژه ها معنا دارند می توانست از الفاظ دیگر استفاده کند که بار معنایی این گونه نداشته باشد
گفتگو با دیگران حتی دشمنان ذاتا بد نیست. اگر نگاهی به سیره نبوی، علوی، حسنی و ... رضوی بیندازیم می بینیم آن امامان معصوم (ع) هم در شرایطی گفتگو می کردند البته قصد قیاس افراد غیرمعصوم با معصوم نیست فقط روشنگری و رفتار امامان باید سرمشق و الگوی ما باید باشد. در حال حاضر نجومی بگیران و غارتگران بیت المال دیگر دین وایمانی برای مردم و جوانان باقی نگذاشته اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
مصاحبه با رسانه دشمن با گفتگو برای سیاست یکی می دونی؟
مگر مصاحبه با رسانه های ضدانقلاب جرم نیست لذا از مدعی العموم محترم به عنوان مدافع حقوق عامه درخواست می شود در این قضیه ورود نموده و بدون تبعض و به منظور حفظ ارزشهای انقلاب اینگونه اشخاصی که دارای مناصب سیاسی حساسی در کشور بوده اند را به پای میز محاکمه بکشاند
آقای احمدی نژاد خدا پشت پناهت . دمت گرم
احمدی نزاد شخصیتی دو قطبی و غیر قابل اعتماد است. موضع گیری ها متضاد او در دوران ریاست جمهوری نشان از این واقعیت دارد.
ظاهرا مردم یا فراموش کارند و یا خود را به فراموشی می زنند ، در دور دوم انتخابات ایشان معترضیین توسط جناب محمود احمدی نژاد خس و خاشاک نامیده شدند و زودتر از هر رییس جمهوری در تاریخ ایران به ایشان تبریک گفتند و وقتی هم بر مسند قدرت تکیه زدند توسط خیلی از حامیان گذشته در سایر ارگانها مورد هجمه قرار گرفتند و حالا هم هرگونه مصاحبه ایشان مورد انتقاد قرار می گیرد علی الظاهر اصل بر همان خراب کردن افراد بعد از مسئوولیت هست و اینکه اگر فردی چه بر حق و یا ناحق در بین مردم محبوبیتی کسب کند باید تخریب گردند .شما یک رییس جمهور بهد از امام را ببینید ;ه با هجمه های سنگین مواجه نشده باشد ....
خدا وکیلی دلم برای احمدی نژاد و عاقبتش می سوزه . اگر پول و امکانات داشتم براش یک کانال تلویزیونی 24 ساعته می زدم تا خودشو به همه نشون بده و مشکلش حل شه .
سلام نظام جمهوری اسلامی باید بدونه تنها کسی که می تونه به انتخابات 1400 گرمی ببخشه.احمدی نژاده غیر از این باید منتظر امار زیر 20 درصد باشد
چطوریه که اگه مردم عادی در توییتر و شبکه های اجتماعی کمی حرف سیاسی بزنند زودی بهشون تذکر داده میشه یا بازداشت میشن و با بی بی سی و رادیو فردا و ... هم که اصلا نمیشه حتی حرف زد و اگه گزارشی بهشون بدیم ضد انقلاب شمرده میشیم! ولی برای مسولان توییتر و منوتو و رادیو فردا و ... آزاده؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
احمدی نژاد آدمی ریا کار بود .قبل از رسدین به قدرت چنان ژست پیروی از رهبری به میگرفت که خیلی ها گول او را خوردند مانند اعصای شورای نگهبان به ویژه حنتی و یزدی اما با رسبن به قدرت مقابل رهبری ایستا د.تا به جایی که کارش به قهر چند روزه رسید به خیال آنکه از رهبری امتیاز بگیره ..هاله نور را مطرح کرد که علما را خام خود کند وبه کارهای خود وجهه دینی بدهد اما موفق نشد .برای امام زمان بشقاب سر سفره مگذاست .. به اسراییل از روی نادانی خدمت کرد و برای ملت هزینه زیادی تحمیل کرد. اینها نمونه ای از هوش وذکاوت این اعجوبه دوران است.
️ امثال رادیو فردا دنبال افرادی برای جذب مخاطبند و چه کسی بهتر از احمدی نژاد که التماس‌هایش برای دیده شدن گوش فلک را پاره کرده.
مردی که قاتل کودکان یمن را برادر می‌خواند عجیب نیست هم‌صحبت رسانه قاتلین حاج قاسم شود.
بعید نیست پرده آخر نمایش هم عکس یادگاری با نتانیاهو داشته باشد...
خیلی ها توی ایران مثل همین سران فتنه که در حصرند. با رافت اسلامی. رفوزه شده اند. حتی طلحه و زبیرهای انقلاب ! حالا اینم احمدی نژاد... فقط یه چیز : اونها که خودشون آب به آسیاب دشمن میریزند. از دولتی و غیر دولتی... حق ندارند به احمدی نژاد گیر بدهند. همه شون سر و ته یه کرباسید..... من جمله همین آقای آشنا..... لازمه مصادیق بگم؟>
یک نظر سنجی انجام بدید ببینی چند درصد مردم کشور آمریکا را دشمن میدانند من حدس می زنم کمتر از ده درصد این واژه دشمن را حذف کنید و برید دنبال دشمنان داخلی و باندهای فساد.
از مجمع بندازینش بیرون. بعد با هر کس دلش خواست مصاحبه کنه. من که ی پاپاسی براش ارز قائل نیستم
خدایا بخاطز تلاشی که برای ریاست ایشان کردم مراببخش ؟!...
خوب خاتمی نبوده که دستگیرش کنند یا اصلاح طلب نبوده که زندانی بشه،خودی بوده دیگه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار