بازدید 6054
۶

حریرچی: کل کشور در وضعیت قرمز کرونایی است

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه دیگر رنگ‌بندی کرونایی معنایی ندارد، گفت: نارنجی و زرد نداریم، کل کشور در وضعیت قرمز قرار دارد و در صورت ادامه این روند آمار کشته‌های کرونا به ۴۵ هزار نفر هم خواهد رسید.
کد خبر: ۱۰۰۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 18 September 2020


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، ایرج حریرچی پنجشنبه شب در تبریز، طی گفت‌وگوی خبری اظهار کرد: انفجار کرونایی در برخی شهر‌ها اتفاق افتاده است. در شهر تبریز از زیر ۴۰ بستری روزانه به ۱۶۰ بستری رسیده ایم و در قم نیز از ۱۰ بستری روزانه به ۱۶۰ بستری رسیدیم.

معاون‌کل وزارت بهداشت یادآوری کرد: درصورت استفاده ۹۵ درصدی از ماسک و کاهش ۵۰ درصدی تردد‌ها میزان مرگ کاهش خواهد یافت.

عباسعلی درستی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز گفت: ۹ شهرستان استان در وضعیت قرمز قرار دارد. تعداد مبتلایان و فوتی‌ها طی روز‌های اخیر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: هر تجمعی باعث افزایش آمار مبتلایان می‌شود و قطعا طی روز‌های آتی در مدارس موارد مثبت کرونا مشاهده خواهد شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: با وجود رعایت ۷۰ درصدی پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، اتفاقات هفته‌های گذشته از جمله افزایش مسافرت‌ها به استان، عدم رعایت پروتکل‌ها از سوی برخی مردم در روز‌های گذشته و حوادث مرتبط با قهرمانی تراکتور دلیل افزایش آمار ابتلا به کرونا در استان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۶
مهم نیست اعلام پیروزی بزرگ رئیست در شنبه و یکشنبه را بچسب
فقط ادعا دارید، هیچ کاری ازتون نمیاد
چرا مدارس تعطیل نمیشه همیشه پیشگیری بهتر هست
برگزاری مراسم محرم با رعایت پروتکلها هم بی فایده بود. حالا کی پاسخگوست
حسن روحانی با سیاست های غلط افتصادی خودش کمر ملت را شکست و با دستور شرکت در مراسم عزاداری کشور را وارد یک بحران انسانی کرد و این نشانه حماقت است
کلا این وضع بهتون مزه کرده. چند ماه مسافرت های خارجی قطع شده و خروج ارز از طریق مسافر تعطیل و دارید حال می کنید. زورتون که به از ما بهترون نمی رسه، سر مردم پیاده می کنید. گرانی ها و تحریم و سوء مدیرتتان را گردن بیماری کوید-19 و رعایت نکردن غالب مردم می اندازید. کلا از قصد سعی در مدیریت نکردن این بیماری دارید تا به مقاصد دیگرتان که نمی دانم چیست برسید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل