بازدید 8305
۱

تمجید آرسن ونگر از مربیان ایرانی

رییس توسعه جهانی فوتبال فیفا گفت: ایران کشوری بزرگ با استعدادهای بزرگ است و در فیفا ما مسوول افزایش این پتانسل‌ها در کشورها و یاری رساندن به آنها هستیم.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ 16 September 2020


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ آرسن ونگر،رییس توسعه جهانی فوتبال در وبینار دانش‌افزایی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: ایران کشور بزرگی با استعدادهای زیاد است و همانطور که دبیرکل اشاره کرد مربیان زیاد خوبی در ایران دارید که نیاز هست در مسیر آموزش و پیشرفت دائمی قرار داشته باشند. در فیفا ما مسوول این هستیم که پتانسیل‌های این کشورها را بالا ببریم و هدف ما در یاری رساندن در این باره به فدراسیون ها است.

وی ادامه داد:ما در حال تدارک دوره‌های مربیگری برای برخی از کشورها از جمله ایران هستیم. طبعا نیازهای شما را تحلیل و انالیز می‌کنیم و با برنامه‌ریزی به شما ارائه خواهیم داد.

ونگر در پاسخ به پرسشی درباره فلسفه‌های مربیگری در رابطه با بازیکن گفت: قطعا مربی باید بازیکن را تحت تاثیر قرار بدهد و برای پیشرفت او تلاش کند. طبعا شناخت فرهنگ بازیکن از اهمیت بالایی برخوردار است. به صورت کلی ما می‌گوییم مربی انسانی هست که با تخصص در فوتبال کار می‌کند و برای موفقیت به سه رکن اساسی نیاز دارد. رکن اول ارتقای همیشگی دانش، رکن دوم بالا بردن مهارت‌های انتقالی و رکن سوم راهبرها و روش‌هایی که منجر به موفقیت تیم می‌شود.من همیشه می‌گویم مربی ابتدا باید ظرفیت گوش دادن را در خودمان بالا ببرد و شنونده خوبی باشد در ادامه بتوانیم تعامل خوبی ایجاد کنیم. واقعیت این است وقتی من کار خودم را از سال ١٩٩٣ به صورت حرفه‌ای در فرانسه آغاز کردم برخی اصول را برای خودم تعریف کردم .اول کیفیت تمرینات تیم بود و در ادامه استفاده از افراد متخصص در کنار خودم و البته حفظ نظم و انضباط.این ها موضوعاتی است که در تیم اهمیت بالایی دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
بله درسته مخصوصا آقای مهدی رحمتی ، نویدی کیا و ... آقا فیلم کرده ما را .. دست بردارین تو را خدا.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر