بازدید 5414
سوژه

قبول استعفای رییسی که جای میرسلیم را گرفته بود

نوری به تازگی سمتی در فدراسیون جهانی این رشته تحت عنوان نماینده کشورمان کسب کرده بود و استعفای او به این سرعت ، عجیب است. حالا مشخص نیست نوری از آن عنوان بین المللی هم استعفا خواهد داد یا آن را برای خود حفظ خواهد کرد؟
کد خبر: ۱۰۰۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶ 16 September 2020

وزارت ورزش و جوانان با استعفای رئیس تازه فدراسیون نجات غریق موافقت کرد تا این مجموعه که برای دو دهه در اختیار میرسلیم چهره معروف اصولگرایان بود، بار دیگر بدون مسوول شود.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از خبری که چند روز پیش مبنی بر استعفای ایلخان نوری از ریاست فدراسیون نجات غریق شنیده شد، امروز خبر رسید که این کناره گیری پرحرف و حدیث مورد پذیرش سلطانی فر قرار گرفته است.

قبول استعفای رییسی که جای میرسلیم را گرفته بود

چندی پیش در محافل ورزشی پیچید که یکی از روسای فدراسیون های ورزشی دارای تابعیت مضاعف و دوگانه است و او بزودی پست خود را باوجود کسب رای در مجمع ترک خواهد کرد.

نکته عجیب اینکه ایلخان نوری به تازگی سمتی در فدراسیون جهانی این رشته تحت عنوان نماینده کشورمان کسب کرده بود و استعفای او به این سرعت ، عجیب است. حالا مشخص نیست نوری از آن عنوان بین المللی هم استعفا خواهد داد یا آن را برای خود حفظ خواهد کرد؟!

مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش امروز در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان به این سوال پاسخ داد. معاون سلطانی‌فر در این باره اظهار داشت: نوری استعفا داده و مورد قبول واقع شده است. ابتدای هفته آینده سرپرست فدراسیون معرفی می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی