بازدید 13909
۳

قیمت متری مسکن در کدام مناطق تهران تک رقمی است؟

در حالی که در مردادماه پارسال، قیمت هر متر مربع مسکن در اکثر مناطق تهران تک رقمی یعنی زیر ۱۰ میلیون تومان بود، در مردادماه امسال صرفا قیمت هر متر مربع مسکن در یکی از مناطق ۲۲ گانه تهران همچنان تک رقمی است.
کد خبر: ۱۰۰۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ 14 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، در حالی که در مردادماه پارسال، قیمت هر متر مربع مسکن در اکثر مناطق تهران تک رقمی یعنی زیر ۱۰ میلیون تومان بود، در مردادماه امسال صرفا قیمت هر متر مربع مسکن در یکی از مناطق ۲۲ گانه تهران همچنان تک رقمی است.

در ماه‌های اخیر قیمت مسکن در تهران، به شدت افزایش یافت که فشار اقتصادی زیادی به مردم وارد کرد.

براساس آخرین گزارش بانک مرکزی، متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران در مردادماه امسال ۲۳ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان بود که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب معادل ۱۰.۵ و ۷۷.۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

قیمت متری مسکن در کدام مناطق تهران تک رقمی است؟

با توجه به همین موضوع، متوسط قیمت هر متر مربع مسکن در تهران در اکثر مناطق تهران که در مردادماه پارسال تک رقمی بود، در مردادماه امسال دورقمی یعنی بالای ۱۰ میلیون تومان شده اند.

براساس آمار‌های بانک مرکزی، متوسط قیمت هر متر مربع مسکن در اکثر مناطق تهران (۱۲ منطقه) در مردادماه ۹۸ تک رقمی بودند. این مناطق عبارت بودند از: مناطق ۹ تا ۱۲ و مناطق ۱۴ تا ۲۱.

براساس این گزارش، متوسط قیمت هر متر مربع مسکن در مناطق مذکور بین ۶ میلیون و ۲۶۳ هزار تومان تا ۹ میلیون و ۷۸۵ هزار تومان بود.

قیمت متری مسکن در کدام مناطق تهران تک رقمی است؟

با این وجود، آخرین آمار‌های بانک مرکزی نشان می‌دهد که در مردادماه امسال، متوسط قیمت هر متر مربع مسکن صرفا در یکی از مناطق تهران یعنی منطقه ۱۸ که شامل محله‌هایی مثل یافت آباد و شهرک ولیعصر می‌شود، همچنان تک رقمی است.

براساس این گزارش، متوسط قیمت هر متر مربع مسکن در منطقه ۱۸ تهران در مردادماه ۹۹ حدود ۹ میلیون و ۷۴۶ هزار تومان بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
معنی تک رقمی با 7 تا صفر هم فهمیدیم!
من حاضرم 31 میلیون متری در منطقه 6 ازت خرید کنم ..40تومان پایین نیا!!!!
فقط از خودتان خجالت بکشید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان