بازدید 6693
۱

توقیف ۳۰۰ خودرو در کهگیلویه به اتهام ایجاد مزاحمت

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: احکام قانونی، سخت و قابل توجهی در انتظار اراذل و اوباش است.
کد خبر: ۱۰۰۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸ 14 September 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هرگونه تحرکی از سوی برهم زنندگان نظم عمومی رصد می‌شود، گفت: احکام قانونی، سخت و قابل توجهی در انتظار اراذل و اوباش است.

نگین‌تاجی، با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف رسیدگی سریع به اتهامات اراذل و اوباش و اجرای حکم این عده افراد که دنبال ناامن کردن فضای عمومی استان هستند، افزود: دادگستری استان با جدیت تمام ورود پیدا کرده که توقیف ۳۰۰ دستگاه خودرو ظرف مدت بسیار کم نشان دهنده عزم ما در برخورد قاطع با این افراد است.

وی ادامه داد: این افراد خودرو سوار برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کردند که در آینده نیز چنین برخوردی با افراد مخل آسایش مردم تداوم دارد و بدانند اقدامات آنها از دید قانون و دستگاه قضا پنهان نخواهد ماند.

نگین تاجی یکی دیگر از مکان‌هایی که موجب بروز بزه و همچنین درگیری و پخش مواد مخدر می‌شد را کافی‌شاپ‌ها معرفی کرد و گفت: با کافی شاپ‌های غیر مجاز که در آنها جرم انجام می‌شد برخورد جدی شده و بسیاری از آن‌ها پلمب شدند.

وی با اشاره به برخی اقدامات از سوی اراذل و اوباش در خیابان‌ها و نحوه شناسایی و برخورد دستگاه‌ها قضایی با آنها گفت: در یک هفته اخیر همراه با گشت یگان امداد در شهرستان‌های مختلف استان یکی از معاونان دادستان آن‌ها را همراهی می‌کنند و دستگاه قضایی به صورت میدانی و نه از راه دور در خیابان‌ها و معابر هرگونه تحرکی را از سوی اراذل و اوباش و بر هم زنندگان نظم عمومی رصد می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه برای نمونه کیفرخواست درگیری در میدان استانداری یاسوج صادر شده و مجرمان منتظر صدور احکام قاطع باشند افزود: در خصوص درگیری چرام نیز متهمان منتظر برخورد سخت و قانونی دستگاه قضایی باشند تا هیچ اراذل و اوباشی نتواند در خیابان‌ها و معابر استان عرض اندام کند.

وی به رسانه‌ها و مردم وعده داد تا در آینده نزدیک منتظر شنیدن خبر‌های خوش و امیدبخش در استان از سوی دستگاه قضایی باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
مبارک باشه ، استان محروم ، دارای نرخ بیکاری بالا ..
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل