بازدید 4411

ناظمی از اتومبیلرانی هم رفت، کلینزمن و مورینیو نیامدند!

کد خبر: ۱۰۰۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 13 September 2020

وزارت ورزش در حکمی شهزاد کیانی را به عنوان سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جایگزین مازیار ناظمی کرد تا مدیری که از صف کلینزمن و مورینیو و زیدان برای هدایت تیم ملی فوتبال خبر داده بود، پست موقتش را هم تحویل دهد و منتظر انتخابات بماند.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از کاندیداتوری مازیار ناظمی در انتخابات فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، شهزاد کیانی را به عنوان سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی معرفی کرد. ناظمی که سابقه مدیرکلی روابط عمومی وزارت خانه را در دوره سلطانی فر برعهده دارد، حالا در کورس رقابت با رقبایش برای تصاحب صندلی ریاست تلاش می‌کند.

بر این اساس جلسه معارفه سرپرست جدید فدراسیون امروز با حضور خسروی، مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و علیرضا باقری، کارشناس دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها به عنوان نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، شهزاد کیانی، مازیار ناظمی، فیروزه سید مهدی و پرسنل اداری فدراسیون برگزار شد و پس از سخنان ناظمی، خسروی و کیانی متن حکم سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به شهزاد کیانی توسط قربانی قرائت و توسط خسروی تحویل وی شد.

متن حکم به شرح ذیل است: جناب آقای شهزاد کیانی با توجه به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی و به استناد اختیارات مندرج در ذیل ماده ۱۰ اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی منصوب می‌شود. شایسته است ضمن انجام امور جاری فدراسیون، با هماهنگی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اقدام کنید. توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه ایزد متعال خواستارم. مسعود سلطانی فر

مازیار ناظمی، مسوول پیشین روابط عمومی وزارت ورزش، ۷ بهمن ماه به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد تا انتخابات را برگزار کند اما پس از گذشت ۷ ماه از سکانداری فدراسیون اتومبیلرانی، وی نیز نامزد ریاست این فدراسیون شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی