بازدید 4782

دستگیری سارق و مالخر اموال خودرو در شرق تهران

کد خبر: ۱۰۰۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱ 12 September 2020

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران از دستگیری یک سارق اقلام داخل خودرو و مالخر اموال سرقتی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: یازدهم مرداد ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجو حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پراید مشکی رنگ که سرنشین آن در حال بازکردن صندوق عقب یک دستگاه خودروی پارک شده بود مظنون می‌شوند که با نزدیک شدن خودروی پلیس راننده و سرنشین پراید از محل متواری می‌شوند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با تعقیب و گریز صورت گرفته نهایتا ماموران با شلیک ۲ تیر موفق می‌شوند خودرو پراید را متوقف و راننده آن به نام اصغر را دستگیر و متهم دیگر نیز متواری می‌شود که در این راستا پرونده‌ای با موضوع سرقت داخل خودرو تشکیل و به دستور دادیار دادسرای ناحیه ۱۵ تهران پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت خودرو قرار می‌گیرد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران افزود: در گام نخست تحقیقات پلیسی، کارآگاهان با بررسی سوابق متهم دستگیر شده به دست می‌آورند که سابقه دار بوده و چند فقره سابقه زندان به جرم سرقت دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در ادامه تحقیقات پلیسی به ۵۰ فقره سرقت داخل خودرو با همکاری همدستش اعتراف می‌کند، گفت: متهم در ادامه بازجویی اظهار داشت، تمامی سرقت‌ها را با همدستی کامران که در روز دستگیری متواری شده انجام داده ام. در سرقت به خاطر دست فرمان خوبی که داشتم نقش راننده را بر عهده می‌گرفتم و کامران نیز با توانایی خوبی که در تخریب قفل‌های خودرو را داشت آنان را تخریب و اموال سرقتی را به فردی به نام ابراهیم می‌فروختیم.

کارآگاه دستخال با بیان اینکه کارآگاهان در ادامه عملیات پلیسی مالخر اموال سرقتی را دستگیر کردند، گفت: مالخر اموال سرقتی در همان بدو دستگیری به خرید اموال مسروقه به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان اعتراف کرد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی گفت: هر دو متهم با دستور قضائی در اختیار این پایگاه برای کشف سایر جزئیات پرونده و دستگیری متهم فراری قرار دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر