بازدید 15855

هایپراستار تابستان امسال را با اهدای ۴۰۰ سفر دو نفره کیش جشن گرفت!

جایزه این جشنواره متفاوت‌تر از همیشه و بسیار هیجان‌انگیز بود. ۴۰۰ سفر به جزیره زیبا کیش، همچنین برنده می‌توانست با یک نفر همراه به این جزیره شگفت‌انگیز سفر کند.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 10 September 2020

هایپراستار تابستان امسال را با اهدای ۴۰۰ سفر دو نفره کیش جشن گرفت!

فروشگاه زنجیره‌ای هایپراستار یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایران است که علاوه‌بر ارائه کالاهای متنوع با قیمت‌های مقرون به‌صرفه، با برگزاری جشنواره و اهدا جوایز خرید رو برای خانواده‌های ایرانی به کاری هیجان‌انگیز تبدیل کرده،  امسال از از 10 تیر تا 23 تیر جشنواره"جوایز تابستانی" در همه فروشگاه‌های هایپراستار برگزار شد. جایزه این جشنواره متفاوت‌تر از همیشه و بسیار هیجان‌انگیز بود. 400 سفر به جزیره زیبا کیش، همچنین برنده می‌توانست با یک نفر همراه به این جزیره شگفت‌انگیز سفر کند.

سفر به جزیره کیش:

جهت اطمینان از کیفیت سفر و کسب رضایت مشتریانی که به نام هایپراستار اعتماد کرده‌بودند، با گروهی از مسافران همسفر شدیم تا از حال و هوای سفر با خبر شویم. خوشحالیم که تا پایان این کمپین، میزبان 800 نفر از مشتریان عزیزمان در جزیره زیبا کیش هستیم. هایپراستار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فراهم آوردن آسایش و رفاه در کیش، خاطره‌ای به یاد ماندنی از " تابستان 99 " در ذهن مهمانان عزیر خود ایجاد می‌کند. خوشحالیم که تا اینجای کار رضایت همسفرانمان را جلب نموده‌ایم.

تعداد بازدید : 782

اهدای جایزه ادامه داره:

برای اطلاع از کمپین‌ها، مسابقه‌ها و جوایز هایپراستار آسان‌ترین راه دنبال کردن صفحه اینستاگرام هایپراستار است.

علاوه بر اطلاع‌رسانی درباره اخبار فروشگاه‌ها، تخفیف‌ها و جوایز، در صفحه اینستاگرام هایپراستار مطالب جذابی با موضوعات مختلف مثل سبک زندگی، آشپزی و سرگرمی منتشر می‌شود که برای هر مخاطبی می‌تواند جذاب باشد.

صفحه هایپراستار در اینستاگرام رو فالو کنید تا شانس شرکت در مسابقات و قرعه‌کشی‌های هفتگی این صفحه رو از دست ندید.

ایسفر همراه هایپراستار:

https://esafar.com/fa/flight

ایسفر سامانه رزرواسیون آنلاین خرید بلیط و هتل است که توانسته با ابتکار منحصر به فرد خویش بنیان "سفر سلامت" رو طراحی و  ایجاد کند. در این طرح مشارکتی، ایسفر و هایپراستار در کنار هم پذیرای ۸۰۰ نفر مسافر به جزیره زیبای کیش هستند، از جمله اقدامات ایسفر درجهت رعایت پروتکل بهداشتی می‌توان به تهیه پکیج های سلامتی برای تک تک مسافران (شامل الکل و اسپری ضدعفونی کننده،ماسک و یک بروشور راهنما) و حضور پزشک مستقر در هتل اشاره کرد..

 

انتهای رپرتاژ آگهی /

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار