بازدید 45559

تبلیغ پیژامه توسط مدل زن اسرائیلی در امارات

مای تاگر، مدلینگ زن اسرائیلی تبدیل به اولین مدلینگ اسرائیلی شده که بعد از توافق عادی سازی در ماه اوت بین تل‌آویو و ابوظبی در تصویربرداری برای تبلیغ لباس خواب شرکت کرده است.
کد خبر: ۱۰۰۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲ 08 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مای تاگر در حالی که لباس خواب و پیژامه به تن داشت در تصویربرداری در صحرای دبی به همراه مدلینگ آناستازیا که مقیم امارات است، حاضر شد.

فیلمبرداری و تصویربرداری در حالی انجام شد که دو مدلینگ پرچم‌های اسرائیل و امارات را در دبی یکی از هفت امارت این کشور و مرکز کسب و کار و تجارت منطقه‌ای در دست داشتند و آن را بلند کرده بودند.

تبلیغ پیژامه توسط مدل زن اسرائیلی در امارات

"فیکس" برند تجاری اسرائیلی لباس‌های زیر و انواع لباس‌های خواب زنانه است و به احترام آداب و رسوم امارات تنها به تبلیغ و عرضه پیژامه‌های زنانه اکتفا کرد.

مای تاگر گفت: ما به اصول در این‌جا احترام می‌گذاریم.

با توجه به این‌که هنوز ویزا برای ورود راحت شهروندان اسرائیلی صادر نشده و هنوز پرواز‌های مستقیم بین دو طرف برنامه‌ریزی نشده تیم تصویربرداری اسرائیلی با یک هواپیما از اروپا و با ویزای غیراسرائیلی وارد امارات شد.

نویا یوهانانوف، کارگردان گفته است: در لحظه‌ای که توافق عادی سازی را شنیدیم به فیلمبرداری در دبی فکر کردیم و این‌که بسیار جالب توجه خواهد بود.

او افزود: گرفتن مجوز‌های لازم کمی زبان بر بود.

این در حالی است که بعد از این‌که اسرائیل و امارات ۱۳ اوت توافق عادی سازی را اعلام کردند یک هیئت اسرائیلی اخیرا برای انجام مذاکرات عادی سازی وارد ابوظبی شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۱
واوووووووووووووووووووووو
مدلینگ اسم شغله
مدل فلانی
مثلا نونوایی، نونوا
مثل اینکه دوبی تشریف نبرده بودیدچون خوددبی ازقدیم تبلیغات قشنگتروزیباتری داشت کاملا شبیه کشورهای اروپائی ولی بدون سگ ومشروبات الکلی
چقدر خوب
دیگر تمام شد. با عملکرد برخی کشورهای عربی را به دامان اسرائیل سوق دادیم
هر کسی در فکر منافع مردم کشور است این ماییم که مدعی العموم جهان شده ایم
به سلامتی
حالا وایسا یواش یواش..
به امید صلح پایدار در خاور میانه
کشورهای دیگه با عادی سازی روابطشون با سایر کشورها روز به روز کشورشونو رشد میدن و رفاه برای مردمشون میارن و ما با همه دشمنیم و تازه میخواهیم بقیه هم مثل ما باشن!
خب مشکل چیه الان ؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار