بازدید 5607

جلسه کمیسیون عمران با رئیس کمیته امداد امام

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع اشتعالزایی و مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور رئیس این نهاد در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵ 08 September 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید البرز حسینی ضمن تشریح جلسه امروز بعد از ظهر کمیسیون عمران، بیان کرد: نشست امروز بعد از ظهر کمیسیون با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد. ایشان گزارشی از اقدامات صورت گرفته، و برنامه‌های این نهاد به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از مسائلی که در جلسه مورد بررسی قرار گرفت موضوع اشتغال زایی و مسکن مددجویان کمیته امداد بود. خوشبختانه با تفاهم کمیته امداد، وزارت راه و شهرسازی و مسئولانی استان قرار است که حدود ۴۸ هزار واحد از مسکن مهر برای تأمین مسکن مددجویان مورد استفاده قرار گیرد.

نماینده مردم خدابنده در ادامه تصریح کرد: در بحث قیمت مسکن‌های در نظر گرفته شده برای مددجویان کمیته امداد نیز مقرر شد که با کمک اعتباری ۵۰ هزار میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان و کمک اعتباری ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی کمیته امداد بخش قابل توجهی از هزینه کمک ودیعه مسکن مددجویان تأمین شود، زیرا این خانوار‌ها به دلیل مشکلات مالی توان پرداخت هزینه تأمین مسکن را ندارند. کمیسیون عمران نیز برای حمایت از تأمین مسکن مددجویان کمیته امداد آمادگی خود را اعلام کرد تا موارد مذکور در طرح دو فوریتی جهش تولید مسکن دیده شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار