بازدید 5853
۱

دستگیری سارق سابقه دار منزل در خانی آباد نو

کد خبر: ۱۰۰۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱ 08 September 2020

رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق سابقه دار و کشف ۱۰ فقره سرقت منزل از وی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی گفت: بیست و چهارم تیر ماه شهروندی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام می‌دارد خانه اش واقع در محله خانی آباد نو مورد دستبرد سارقان قرار گرفته است که با تخریب قفل درب ورودی گوشی موبایل و پول نقد جمعاً به ارزش ۱۱ میلیون تومان سرقت شده است.

سرهنگ عزیزخانی گفت: با حضور ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو در محل سرقت شکایت شاکی اخذ و پس از ارجاع به دادسرای ناحیه ۱۶ تهران حسب دستور مقام قضایی پرونده جهت رسیدگی تخصصی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی فاتب ارسال می‌ شود.

کارآگاه عزیزخانی بیان داشت: پس از وصول پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تیمی از کارآگاه دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه مامور رسیدگی و کشف موضوع می‌شوند که در گام اول تحقیقات به محل وقوع جرم رفته و ضمن بررسی‌های میدانی و پایش فیلم دوربین‌های مداربسته حوالی محل سرقت موفق می‌شوند تصویری از سارق بدست بیاورند.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان در ادامه تحقیقات و با جمع بندی ادله بدست آمده از صحنه سرقت متوجه می‌شوند سارق یکی از مجرمان سابقه دار به نام حمید است.

وی در ادامه گفت: با شناسایی هویت سارق کارآگاهان در حال کشف محل زندگی حمید بودند که یکم مردادماه ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد حین گشت زنی در شهرک شریعتی شخصی را که درحال بازکردن درب ساختمان ویلایی بود را دستیگر و با انتقال به پلیس آگاهی مشخص می‌ شود حمید است.

حمید پس از دستگیری ابتدا منکر بزه انتسابی می‌شود که پس از مواجه با ادله کارآگاهان لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت منزل دیگر در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۵۲ خانی آبادنو اقرار می‌ کند.

حمید از شیوه و شگرد خود به کارآگاهان گفت: با پرسه زدن در خیابان و کوچه‌های خلوت خانه‌های ویلایی را شناسایی می‌کردم و پس از اطمینان از خالی بودن با ابزاری که داشتم قفل آن‌ها را تخریب می‌کردم و از مجموع سرقت‌ها بیش از ۲۰۰ میلیون تومان به جیب زده ام.

رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی در پایان گفت: با اعتراف صریح حمید به جرم سرقت پرونده به مرجع قضایی ارسال و حسب دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۱۶ تهران و صدور قرار مجرمیت متهم جهت کشف سایر سرقت‌ها و دستگیری مالخر در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دستگیری سارقین فایده ای نداره چون سرقت قدیمی ترین جرم تاریخ هستش و قابل ریشه کنی نیست در حالیکه با توجه باینکه درب، بالکن و پنجره ها، معابر ورودی هستند که سارقین استفاده میکنند، میشه با اطلاع رسانی این مهم که درب یا حفاظ ضد سرقت وجود خارجی نداره چون سارقین اصلا به جنس درب و حفاظ کاری ندارند و فقط قفلها را باز یا تخریب میکنند، به جامعه آموزش داد که برای غیر ممکن کردن ورود سارقین، قفل ضد دیلم روی درها و حفاظ ضد دیلم مقابل پاسیو، بالکن و پنجره ها نصب کنند که حتی اگر دزدان تا پشت در و پنجره ها هم رسیدن، به هیچچچچچچچ روشی نتونن وارد بشن که یقینا اگر جامعه متوجه این نکته کلیدی بشه، به شدت از سرقتها کاسته خواهد شد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی