بازدید 10518

راهنمای خرید انواع پرایمر، کانسیلر و کرم پودر

پرایمر محصولی است برای زیرسازی آرایش که به ماندگاری آرایش و یکدست کردن پوست شما کمک می‌کند.برخلاف پرایمر که در ابتدای آرایش و برای زیرسازی آرایش استفاده می شود، کانسیلر ها بعد از زدن کرم پودر استفاده می شوند. کرم پودرها از مهم ترین محصولات مورد استفاده شما در استفاده روزانه است.
کد خبر: ۱۰۰۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ 08 September 2020

راهنمای خرید انواع پرایمر، کانسیلر و کرم پودر

پرایمر

پرایمر محصولی است برای زیرسازی آرایش که به ماندگاری آرایش و یکدست کردن پوست شما کمک می‌کند.

برای برخی از افراد که مدتی پس از آرایش پوستشان چرب می شود و برق می‌زند،استفاده از پرایمر گزینه مناسبی است زیرا پرایمر چربی اضافی پوست را گرفته و آن را مات می کند. همچنین برای محو کردن لک های پوستی، جای جوش و تیرگی و بستن منافذ باز پوستی نیز مناسب است.

در یک کلام پرایمر باعث می‌شود آرایش شما سر جایش باقی بماند و پوست شما حالتی شفاف، صاف و روشن داشته باشد.

یکی از اشتباهات رایج در بین افراد این است که برخی گمان می‌کنند پرایمر همان فیکساتور است. فیکساتورها در انتهای آرایش برای تثبیت و ماندگاری آن استفاده می‌شود و بی رنگ هستند. به همین دلیل هیچ تفاوتی در رنگ آرایش ایجاد نکرده و تنها به دوام آن کمک می‌کنند. اما پرایمرها به عنوان زیرساز در ابتدای آرایش استفاده می‌شوند و علاوه بر افزایش دوام و ماندگاری آرایش، به یکدست کردن و از بین بردن نواقص پوست، تنظیم رنگ و کنترل رطوبت یا چربی آن کمک فراوانی می‌کنند.

برای خرید پرایمر ابتدا باید به نوع پوست خود دقت کنید. پوست شما چرب است یا خشک؟ آیا می خواهید چربی اضافی پوست شما گرفته شود و حالتی مات داشته باشد؟ آیا پوست شما نیاز به آبرسانی دارد؟ پرایمرها بر اساس نوع نیاز شما انواع مختلفی دارند.

پرایمر آرایشی را بعد از مرطوب کننده و قبل از زدن کرم پودر استفاده نمایید.

پرایمرها را به تنهایی نیز می‌توانید برای کاور کردن و شفافیت روزانه پوست خود استفاده کنید.

راهنمای خرید انواع پرایمر، کانسیلر و کرم پودر

برای خرید پرایمر به کیفیت، اصل بودن و تاریخ انقضا آن حتماً توجه کنید. سعی کنید پرایمر مناسب با پوست خودتان را تهیه نمایید.

پرایمر ها با برندها و قیمت های مختلفی در بازار موجود هستند.

از بهترین برندهای پرایمر آرایشی می‌توان به مک، توفیسد، لورال، بورژوا، فلورمار، کلینیک، میبلین و... اشاره کرد.  

کانسیلر 

اگر بخواهیم به صورت ساده توضیح دهیم، کانسیلر نوعی کرم پودر غلیظ است که به جای مصرف آن روی کل صورت برای برطرف نمودن گودی و تیرگی اطراف چشم، لکه ها و جای جوش و تصحیح رنگ پوست استفاده می شود. کانسیلر در بعضی موارد به تثبیت سایه و رژلب و عدم ریزش و ماندگاری آنها نیز کمک فراوانی می کند.

برخلاف پرایمر که در ابتدای آرایش و برای زیرسازی آرایش استفاده می شود، کانسیلر ها بعد از زدن کرم پودر استفاده می شوند.

برای خرید کانسیلر خوب باید توجه داشته باشید که این محصول در رنگ های مختلف برای انواع مختلف پوستی در دسترس است. برای انتخاب طیف رنگی مناسب کانسیلر ابتدا به رنگ پوست خود توجه نمایید.

کانسیلرها در انواع مختلف مایع، کرمی و جامد وجود دارند. امروزه برندهای متفاوت و مشهوری با استفاده از جدیدترین فرمولاسیون و ترکیبات در زمینه تولید و عرضه لوازم مختلف آرایشی از جمله کانسیلر، کرم پودر، پرایمر و ... پرچمدار هستند. 

راهنمای خرید انواع پرایمر، کانسیلر و کرم پودر

برای خرید یک کانسیلر خوب و انتخاب بهترین نوع آن، با توجه به شناخت کافی از پوستتان و یا مشورت با متخصصین و کارشناسان حتماً به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید و از اصل بودن آن اطمینان پیدا کنید. از بهترین مارک های کانسیلر می توان بورژوا، دبورا، مک، لورال، ایزادورا، میبلین، اسنس، گلدن رز، فلورمار و مای را نام برد.  

کرم پودر 

کرم پودر بیس و پایه آرایش شماست! زیرسازی آرایش شما با کرم پودر شکل می گیرد و هرچه انتخاب رنگ آن مناسبت تر باشد، نتیجه آرایش شما نیز بهتر خواهد شد.

کرم پودر از جمله محصولات آرایشی است که به دلیل برخورد مستقیم با پوست، با سلامت پوست شما رابطه مستقیم دارد، پس انتخاب برند مناسب و خرید کرم پودر اورجینال را به هیچ وجه فراموش نکنید. با انتخاب کرم پودر مناسب به هنگام آرایش پوستی شفاف، درخشان و زیبا خواهید داشت.

و این نکته را همیشه یادتان باشد که  لوازم آرایش را با ویژگی های پوستتان تطبیق دهید؛ شناخت پوست از شناخت برندهای مختلف هم واجب تر است!

اگر کرم پودر خود را درست انتخاب کنید باقی مراحل آرایش شما راحت تر و تمیز تر طی می‌شود و به اصلاح آرایش روی صورت شما می‌خوابد.

کرم پودر اصل و با کیفیت باعث برطرف کردن نواقص صورت می شود و زیبایی و طراوت خاصی نیز به چهره می دهد. در میان برندهای سرشناس آرایشی برای خرید کرم پودر خوب، همواره نام‌هایی به عنوان پرچمدار حضور دارند که می توان به استی لادر، دیور و کلینیک، آرت دکو، دبورا، نارس، لانکوم، مک و لورال و ... اشاره کرد. 

در این بین هرگز فراموش نکنید که تنها برخی از کرم پودرها با همه حالت های پوست همخوانی دارند و برای پوست های خشک، چرب و مستعد آکنه انتخاب های متنوع و متفاوتی وجود دارد. 

در نهایت نیز سعی کنید با کمی هزینه بیشتر از برندهای سرشناس که همواره توسط کارشناسان توصیه شده اند، استفاده کنید. مصرف کرم پودر رابطه مستقیمی با سلامت پوست شما دارد، پس در انتخاب آن وسواسی باشید! 

کرم پودرها به عنوان نیاز اولیه هر نوع آرایشی و از مهم ترین محصولات مورد استفاده شما در استفاده روزانه است. برای خرید کرم پودر اورجینال حتماً به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید و فراموش نکنید مواردی که ارزان تر از حد معمول فروخته می‌شوند تقلبی هستند.

کرم پودرهای تقلبی یا تاریخ گذشته ممکن است باعث ایجاد لک های تیره روی پوست صورت شما شوند.

بنابراین از استفاده از موارد فیک و تقلبی خودداری کنید تا از ایجاد آسیب و حساسیت های پوستی جبران ناپذیر جلوگیری نمایید. 

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر