بازدید 13184

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۱۸ شهریور ۹۹/ جان باختن ۱۳۲ بیمار در شبانه روز گذشته

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۲۳۰۲ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۷۱۳ نفر از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۰۱۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 08 September 2020
تابناک اجتماعی
پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از ۳۹۱ هزار تن گذشت.
 
به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۲۶ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۳۹۱ هزار و ۱۱۲ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۳۲ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۲۲ هزار و ۵۴۲ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۳۳۷ هزار و ۴۱۴ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۷۱۳ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۳ میلیون و ۴۳۱ هزار و ۶۴۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت استان‌های مختلف کشورمان گفت: ️استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۳.۷ درصد؛ این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان به ۴.۴ درصد رسیده و روند کاهشی خود را حفظ کرده است.
 
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.9
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
رتبه 110 هم جهان در تعداد آزمایش به نسبت جمعیت و عدم اجرای ردگیری تماس مبتلایان و بیماریابی فعالانه و علمی نتیجه ای از این بهتر نداده و نخواهد داد. تنها راه بهبود (ظاهری) این ارقام آمارسازی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
واقعا عملکرد دولت در قبال کرونا فقط بی تدبیری و بی خیالی است موضوع را رها کردند
باامارجهانی یه مقایسه بکنید ببینی باتوجه به تعداد مبتلایان وبیماریابی بیشترین مرگ ومیر مربوط به کجاست ؟
اینهم مقصر مردم هستند؟
باامارجهانی یه مقایسه بکنید ببینی باتوجه به تعداد مبتلایان وبیماریابی بیشترین مرگ ومیر مربوط به کجاست ؟
اینهم مقصر مردم هستند؟
کی ۱۴۰۰ میرسه
از دست دو تن راخت بشیم
یکیش کروناست
و آن یکی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
احمدی نژاد؟؟؟؟
حسن روحانی با توسعه عمدی کرونا دغدغه اقتصادی مردم را در سایه دغدغه حفظ جان قرار داده.وگرنه حتی پاکستان و افغانستان هم کرونا را سه ماهه کنترل کردند.
حسن روحانی به سیاه ترین شکل ممکن و با توسعه عمدی کرونا دغدغه اقتصادی مردم را سایه دغدغه حفظ جان قرار داد وگرنه کنترل کرونا که کاری نداشت.پاکستان و افغانستان هم بخوبی کنترل کردند.
کچاست هستند پروفسور نمکی و پروفسور حریرچی که تشکر میکردنند بابت ر عایت پروتکل در محرم!!!
داروها هم که به نظر می رسه همه جا اثر داره بجز برای ایران البته طبق گفته باز همین دو استاد!!
تابناک عداد بیش تر از ۳ رقم را بلد نیست بنویسد؟ یا فکر می کند مردم بلد نیستند بخوانند؟
آمار تلفات همینجوری داره بالا میره .... تازه هنوز مدارس بطور کامل باز نشده ..... خدایا خودت قاتل این کودکان رو مجازات کن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم