بازدید 16324
۱

علت‌ مهم مرگ‌ومیر بیماران کرونایی

مدیر حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تعلل در مراجعه به مراکز درمانی یکی از علت های مهم مرگ و میر در بیماران کرونایی است.
کد خبر: ۱۰۰۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸ 08 September 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، دکتر علی فرهادی امروز ۱۷ شهریور در جلسه مدیریت بیماری کرونا که در شهرستان الیگودرز برگزار شد، اظهار کرد: الیگودرز به همراه بروجرد شهرستان‌هایی هستند که تمام بیماران کرونایی بستری شده را تحت درمان دارند و نیاز به اعزامشان به مرکز استان ندارند و یکی از دلایل بالا بودن آمار در این شهرستان نیز همین موضوع است.

وی اضافه کرد: ما از شروع موج سوم بیماری با بازگشایی مدارس ترس داریم، افزود: الیگودرز به لحاظ آمار بستری و فوتی جزو چهار شهرستان اول استان است و در حال حاضر ۴۳ بیمار کرونایی بستری شده در این شهرستان داریم.

مدیر حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: تعلل در مراجعه به مراکز درمانی یکی از علت‌های مهم مرگ‌ومیر دربیماران کرونایی است.

فرهادی گفت: عملکرد بهداشت و درمان لرستان به نسبت کل کشور در مدیریت بیماری قابل قبول است و این در حالی است که خرید و تعمیر تجهیزات در شرایط سخت تحریمی حاکم بر کشور بسیار دشوار است.

وی عنوان کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی همچنان مهم‌ترین راه پیشگیری و توصیه می‌شود و نقش مردم در کنترل بیماری بسیار مهم است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
بیمارستان های ما خطرناکتر از همه جاست . بهترین درمان در خانه است به روش های خیلی ساده ...
ما تجربه اش را داشتیم...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر