بازدید 4153

اخطار محیط زیست به هفت شهرداری تهران

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار از بازدید و پایش مراکز دپوی موقت زباله این شهرستان و برخورد با عدول کنندگان قانون مدیریت پسماند خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸ 07 September 2020

به گزارش تابناک، شیدا اکار با اشاره به اینکه کارشناسان اداره محیط زیست به منظور نظارت بر اجرای موارد ابلاغی در خصوص رفع نواقص موجود در ایستگاه‌های انتقال زباله دوباره از این مراکز بازدیدکردند، گفت: متاسفانه هنوز در برخی از مراکز ملاحظات زیست محیطی بطور کامل رعایت نشده و بر همین اساس اخطاریه مجدد برای شهرداری‌ها صادر شد.

وی با تصریح اینکه این بازدیدها و پایش‌ها بطور دوره‌ای و یا موردی بصورت سرزده انجام می‌شود، افزود: شهرستان شهریار دارای هفت ایستگاه انتقال زباله متعلق به هفت شهرداری است که پیگیری برای رفع نواقص کامل آن‌ها در دستور کار این اداره قرار دارد.

اکاردر ادامه با بیان اینکه در پایش‌های اخیر از این مراکز، مواردی از پسماندسوزی و تفکیک ضایعات مشاهده شد، تصریح کرد: این موضوع اقدام سریع مسئولان و متولیان حوزه مدیریت پسماندها را به منظور جلوگیری از ایجاد و انتشار آلودگی می‌طلبد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار در پایان تاکیدکرد: در این خصوص محیط زیست دغدغه داشته و درصورت هرگونه اهمال کاری در اجرای ضوابط که منجر به ایجاد آلودگی شود، متخلفان به استناد ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی به مرجع قضایی معرفی می‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل