بازدید 21402

دانلود فیلم جدید – دانلود فیلم خارجی و ایرانی در کاران فیلم

فیلم های خارجی در داخل ایران طرفداران بسیار زیادی دارند اما به دلیل متفاوت بودن نوع زبانشان نیازمند فایل زیر نویس و یا صوت دوبله هستند. سایت کاران مووی جزو وبسایت هایی است که در این زمینه به بهترین وجه عمل کرده است که این سبب شده بسیاری از افراد کاران مووی را به عنوان مرجع دانلود فیلم خارجی برای خود برگزینند.  
کد خبر: ۱۰۰۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲ 07 September 2020

دانلود فیلم جدید خارجی

فیلم های خارجی جزو آن دسته از آثاری هستند که در داخل ایران طرفداران بسیار زیادی دارند اما متاسفانه فرآیند دانلود آن ها بسیار دشوار است . این فیلم ها به دلیل متفاوت بودن نوع زبانشان نیازمند فایل زیر نویس و یا صوت دوبله هستند .

دانلود فیلم جدید – دانلود فیلم خارجی و ایرانی در کاران فیلم

 اما متاسفانه بسیاری از سایت ها این موارد را ارائه نمی دهند و مواردی هم که اقدام به ارائه آن می نمایند عموماً از دم دست ترین فایل ها استفاده می کنند. بیشتر این  فایل ها در واقع سازگاری کامل ندارند و به هیچ عنوان با فیلم شما هماهنگ نمی شوند. از طرفی دیگر این فایل ها بسته به نوع کیفیت و البته ویدیو تفاوت دارند که بسیاری از سایت ها به این موضوع دقت کافی ندارند . سایت کاران مووی جزو وبسایت هایی است که در این زمینه به بهترین وجه عمل کرده است . در کاران مووی برای هر فیلم خارجی صوت دوبله و یا فایل زیر نویس کاملاً هماهنگ قرار داده است . این فایل ها بصورت کامل تست شده هستند و لذا در حین پخش هیچ گونه مشکلی را ایجاد نمی کنند . این فاکتور یکی از شاخص ترین مزیت هایی است که سبب شده بسیاری از افراد کاران مووی را به عنوان مرجع دانلود فیلم خارجی برای خود انتخاب نمایند . 

دانلود فیلم جدید – دانلود فیلم خارجی و ایرانی در کاران فیلم

دانلود فیلم شنای پروانه

را می توان یکی از جدیدترین و البته مطرح ترین آثار هنری این روزهای سینمای ایران دانست . این فیلم یک محصول اجتماعی کامل است که می تواند تمام نیاز مخاطبان این ژانر را برآورده سازد . داستان جذاب، بازیگران منحصر به فرد، کاراکتر های موثر، تیم فنی قوی و... همگی از جمله مزیت های این اثر است که کاربران را به سمت خود جلب کرده است . مجموع این موارد سبب شده است تا فیلم شنای پروانه در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر جوایز بسیار زیادی را کسب کند . این فیلم در 14 بخش نامزد شد که در 6 مورد آن ها موفق به کسب جایزه شد .

دانلود فیلم جدید – دانلود فیلم خارجی و ایرانی در کاران فیلم

از جمله جوایز این اثر می توان به جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل زن، بهترین تدوین، بهترین صدا برداری، بهترین صداگذاری و میکس، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و... اشاره نمود که همگی آن ها نشان دهنده حرفه ای بودن این اثر می باشد . در کنار این موارد داستان بسیار زیبای این فیلم سبب شده تا مخاطبان دیدی تازه نسبت به آن داشته باشند . در واقع داستان این فیلم در رابطه با زنی به نام پروانه است. شخصی ناشناس فیلم شنا کردن وی در استخر را در شبکه های اجتماعی منتشر می کند و همین مورد هم سبب بروز مشکلاتی برای وی می شود . شوهر و برادر او در پی انتقام از شخصی هستند که این کار را کرده است اما در این مسیر ماجرا هایی برای آن ها بوجود می آید که سبب جذابیت بیشتر داستان می شود . در کنار این موارد حضور بازیگرانی همچون جواد عزتی، الناز طباطبایی، امیر آقایی ، علی شادمان و... سبب شده است تا این فیلم بیش از پیش جذاب شود.

دانلود فیلم جدید – دانلود فیلم خارجی و ایرانی در کاران فیلم

دانلود فیلم خوب بد جلف دو 2

را می توان یکی از جدید ترین آثار سینمایی ایران دانست که اخیرا توجه تعداد زیادی از منتقدان و البته مخاطبان را به سمت خود جلب کرده است . این فیلم یک پکیج کامل برای عاشقان ژانر طنز و کمدی می باشد و هر چیزی که باب میل آن ها باشد را در خود جای داده است . از داستان تازه و جذاب گرفته تا بازیگران عالی و کاراکتر های جذاب که همگی در کنار یکدیگر سبب شده اند تا این اثر جذابیت بیشتری داشته باشد . از طرفی دیگر کارگردانی و نویسندگی پیمان قاسم خانی سبب شده تا جذابیت فیلم خوب بد جلف 2 ارتش سری به حداکثر میزان خود برسد .

داستان این اثر در رابطه با یک گروه ضد انقلابی است که در قالب یک گروه فیلمبرداری به ایران می آیند  تا به جاسوسی بپردازند . آن ها سام و جمشید را به عنوان بازیگران فیلم خود انتخاب می نمایند اما در طول این مسیر آن ها تقریبا همه چیز را خراب می کنند و مانع از انجام ماموریت توسط این گروه ضد انقلابی می شوند . در کنار این داستان زیبا حضور بازیگران توانمندی نظیر سام درخشانی ، ریحانه پارسا ، پژمان جمشیدی و... سبب شده تا این فیلم از دید مخاطبان جذابیت بسیار بیشتری داشته باشد. 

دانلود فیلم جدید – دانلود فیلم خارجی و ایرانی در کاران فیلم

داشتن تیم فنی قوی در پشت صحنه این اثر یکی دیگر از مهم ترین نقاط قوت این فیلم می باشد که سبب شده تا یکپارچگی و جذابیت آن بیشتر شود. مجموع این فاکتور ها در کنار یکدیگر سبب شده است تا این فیلم بیش از پیش مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد و بیشتر افراد به دنبال دانلود فیلم خوب بد جلف 2 باشند . اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و به دنبال دنلود فیلم خوب بد جلف دو ارتش سری هستید می توانید هم اکنون به رسانه کاران مووی مراجعه نمایید .

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر