بازدید 15284
هدف ماریتیمو پرتغال یا لیگ بلژیک؟

پیام خداحافظی علی علیپور با پرسپولیس+عکس

گفته می‌شود او اختلافی دو میلیاردی برای تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس داشت. با این حال علیپور با انتشاری پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام، از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد
کد خبر: ۱۰۰۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷ 06 September 2020

علی علیپور، مهاجم پرسپولیس که چند سالی در خط حمله این تیم درخشیده بود، این فصل با پیشنهادی جدی از تیم ماریتیمو پرتغال مواجه شد که او را برای ماندن در پرسپولیس مردد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در خبرها آمده بود که علیپور در صورت تأمین خواسته‌هایش و قبول پیشنهادش از سوی باشگاه پرسپولیس، قرارداد خود را تمدید خواهد کرد تا همچنان در خط حمله سرخپوشان حضور داشته باشد. با این حال او پس از دو جلسه با مهدی رسول‌پناه برای تمدید قرارداد، امروز را آخرین مهلت برای مشخص شدن وضعیتش اعلام کرده بود، اما گویا توافقی حاصل نشد.

اختلاف علی علیپور با باشگاه پرسپولیس در ارتباط با مسائل مالی بود که گفته می‌شود اختلافی دو میلیاردی برای تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس داشت. با این حال علیپور با انتشاری پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام، از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

«آنقدر خوب و عزیزی که به هنگام وداع، حیفم آید که تو را دست خدا بسپارم. نشد. هر چقدر تلاش کردم شرایط ادامه همکاری و تداوم افتخار پوشیدن این لباس خوشرنگ قرمز برایم فراهم نشد. به باشگاه و مدیرانش حق می‌دهم که چارچوب مصوبی داشته باشند و نتوانند همه شرایط را فراهم کنند. اینجا نقطه جدایی است، اما نه از نام پرسپولیس و هوادارانش. می‌روم تا خودم را در فضای تازه‌ای محک بزنم اما از امروز که این لباس را از تن خارج می‌کنم، کنار شما، هوادار این تیم هستم. با بردهایش می‌خندم و با باخت‌ها غمگین می‌شوم. وقت رفتن است. باید بابت تک تک دقایقی که به من فرصت داده شد تا پیراهن پرسپولیس را برتن کنم، از خدا شاکر باشم و دست تک تک شما هواداران را می‌بوسم. از همه مربیان و کادر و اعضای تیم و مدیران هم بی‌نهایت ممنونم. خداحافظ. به امید سربلندی ارتش سرخ».

علی علیپور , تیم فوتبال پرسپولیس ,

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
بوی دلار بیاد. تعصب از بین میره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
چرا که نه.زحمت کشیده و باید از منافعش استفاده کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
بوی دلار تعصب مسی و رونالدو رو از بین می بره چه برسه به بقیه بازیکنان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
تعصب چیه، شغلشه
فرصت طلب برو .
دنیای حرفه ای جای این حرف ها نیست اینها بیشتر بدرد فیلم ها میخوره .
توعم برو . . . گوش ما پره از این شعارا . . . برو خوش بگذره . . .
همیشه اول فصل کارش همین هست اخه کی تو رو می خواد ؟؟؟؟؟؟؟ برو هرجا می خوای . شکر خدا بیرانوند رفت این بیرانوند کار هر فصلشون هست
هرکسی باشد برای پول اینروزها اینکار را میکند عشق به پیراهن وتعصب مال دهه های قبل بود مرحوم پورحیدری دار ندارش را خرج استقلال کرد
من نمیدانم این بازیکنان فوتبال دنبال مردانگی هستند یا پولدانگی هستند. خاک بر سرتان که پهلوانی را با پول بیت المال و حق صغیران این مملکت را عوض می کنید. شما فوتبالیست های بی سواد و در پیت هیچ چیزی نخواهید شد چون پولی که به شما می دهند و شما با چون و چرا و اعتراض به کمی آن از حق و حقوق این مردم است.
٥ سال خوب تو پرسپوليس داشتى
الحق و والانصاف توى ٤قهرمانى و ١ نايب قهرمانى سهم زيادى داشتى
دمت گرم
موفق باشي
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها