بازدید 7052

نتایج دیشب لیگ فوتبال ملت‌های اروپا با توقف ایتالیا

کد خبر: ۱۰۰۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ 05 September 2020

در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، ایتالیا متوقف شد و هلند حریف خود را شکست داد.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، جمعه از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه، هفت دیدار به صورت همزمان برگزار شد.

در مهمترین دیدار تیم ملی ایتالیا از گروه نخست سید اول بازیها، در ورزشگاه آرتیمو فرانکی شهر فلورانس میزبان تیم ملی بوسنی و هرزه گوین بود که با نتیجه یک - یک متوقف شد. در این مسابقه ابتدا ادین ژکو در دقیقه ۵۷ دروازه آتزوری را باز کرد، اما استفانو سنسی هافبک باشگاه اینتر میلان در دقیقه ۶۷ بازی را برای لاجوردی پوشان به تساوی کشاند.

در دیگر دیدار این گروه دشوار، تیم ملی هلند در ورزشگاه یوهان کرایف آرنای شهر آمستردام میزبان تیم ملی لهستان بود که با یک گل پیروز شد.

استوین برگوین وینگر ۲۲ ساله باشگاه تاتنهام انگلیس، تک گل لاله‌های نارنجی را در دقیقه ۶۱ مسابقه به ثمر رساند تا لهستان در غیاب روبرت لواندوفسکی شکست بخورد و هلند صدرنشین گروه شود. در این مسابقه دوایت لودوگس دستیار رونالد کومان در تیم ملی هلند هدایت این تیم را به جای این مربی بر عهده داشت. کومان که به تازگی هدایت بارسلونا را بر عهده گرفته، قراردادش را با تیم ملی کشورش فسخ کرده است.

در گروه نخست سید دوم رقابتها، اتریش با نتیجه دو بر یک میزبانش نروژ را شکست داد و مصاف تیم‌های رومانی و ایرلند شمالی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در گروه دوم همین سید، تیم ملی جمهوری چک سه بر یک میزبانش اسلواکی را شکست داد.

در گروه چهارم سید سوم نیز، بلاروس با نتیجه ۲ بر صفر مقابل مهمانش آلبانی شکست خورد. از همین گروه قزاقستان با ۲ گل میزبانش لتونی را مغلوب کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی