بازدید 6462

با هتل مروارید تهران آشنا شوید

برای اقامت در هتل های تهران راه‌های مختلفی وجود دارد. شما با رزرو هتل تهران از علی بابا به‌راحتی می‌توانید انتخاب خود را نهایی کرده و یک اقامت خوب در هتل های تهران داشته باشید. با ما همراه باشید تا با هتل مروارید که یکی از هتل‌های خوب تهران است، آشنا شوید و انتخاب با کسب اطلاعات از این هتل برایتان آسان‌تر شود.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸ 05 September 2020

با هتل مروارید تهران آشنا شوید

معرفی هتل مروارید

از میان هتل های تهران این هتل واقعا می‌تواند انتخاب خوبی باشد و این موضوع انتهای مطلب به شما ثابت خواهد شد. سال شروع کار هتل به 1341 برمی‌گردد زمانی‌که نام هتل دیاموند بود. بعدها هتل به اسم مروارید تغییر نام داد و برای ارتقا سرویس‌دهی بازسازی شد. درادامه نگاهی به تاریخچه این هتل و قدمت 50 ساله آن می‌اندازیم. پروانه تاسیس این هتل و داستان آن از سال 1348 آغاز شد، در سال 1352 این هتل درجه دو ستاره و پروانه کسب دریافت کرد، هشت سال بعد تعمیرات اساسی در آن انجام شد و نام هتل از دیاموند به مروارید تغییر پیدا کرد. در سال 1380 مالکیت هتل عوض شد و دوباره بازسازی دیگری در آن انجام دادند؛ همچنین درجه سه ستاره در همین سال برای هتل مروارید به‌دست آمد. 15 سال بعد و در سال 1395 آخرین بازسازی انجام شد و هتل مروارید تهران گواهینامه استاندارد سه ستاره با گرید ممتاز دریافت کرد. درنهایت در سال 1399، 1400 مترمربع زمین نزدیکی هتل خریداری و به مساحت این هتل و ستاره‌های آن اضافه شد.

موقعیت هتل مروارید

مدیریت این هتل چهار ستاره به عهده‌ آقای هدایت‌الله عبدی است. از تحصیلات آقای عبدی می‌توان به کارشناسی ارشد مدیریت و کارشناسی مدیریت هتل‌داری اشاره کرد. همچنین آقای عبدی مدرس دانشگاه مدیریت هتل‌داری و کارشناس ارزیاب استانداردسازی هتل‌ها و بازرس اتحادیه هتل‌ها و هتل‌ آپارتمان‌های استان تهران هستند. ازاین‌رو می‌توانید مطمئن باشید که مدیریت این مجموعه کاملا به فکر اقامت خاطره‌انگیز در هتل مروارید برای شما است و در این قضیه دانش و علم کافی دارند. این هتل در فاصله‌ کمی از برخی مکان‌های دیدنی و مهم تهران قرار گرفته است. برای مثال تا فرودگاه مهرآباد 12 کیلومتر، تا فرودگاه امام 56 کیلومتر، تا نمایشگاه بین‌المللی 11 کیلومتر، تا مترو 300 متر و تا بازار بزرگ فقط پنج کیلومتر فاصله دارد. به‌دلیل وجود مرکز خریدهای متعدد و بزرگ در میدان هفت‌تیر این هتل در شرایط و موقعیت ممتازی قرار دارد؛ شما می‌توانید علاوه‌بر یک اقامت لذت‌بخش، از خرید هم لذت ببرید. یکی از نکات جالب توجه هتل مروارید این است که این هتل لوکیشن بخشی از سکانس‌های فیلم من یک مستاجرم بوده و برای طرفداران این سریال خاطرات شیرینی را زنده خواهد کرد. با رزرو هتل تهران از علی بابا می‌توانید این هتل خاطره‌انگیز را رزرو کرده و اقامتی خوب را سپری کنید.

این هتل در سه طبقه و 70 اتاق ساخته شده و در مجموع 122 تخت دارد. اتاق‌های این هتل به چند دسته تقسیم می‌شود: اتاق یک تخته تایپ ای، اتاق یک تخته تایپ بی، اتاق دو تخته دابل، اتاق دو تخته تویین، اتاق سه تخته و سوئیت سه نفره که هیچ‌یک ظرفیت نفر اضافه ندارند. اتاق‌ها همگی همراه صبحانه هستند.

با هتل مروارید تهران آشنا شوید

امکانات هتل مروارید

از امکانات این هتل می‌توان به رستوران مروارید و کافه پیکولو اشاره کرد. در منوی رستوران مروارید می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، خورش‌ها، پیش غذا و نوشیدنی را پیدا کنید و ازبابت کیفیت آن خیالتان راحت باشد. ظرفیت این رستوران 50 نفر است. کافی‌شاپ پیکولو هم در طبقه همکف و قسمت انتهایی لابی قرار دارد. منوی متنوع، پرسنل آموزش‌دیده و مجرب همراه محیطی گرم، دنج و دوستانه همه از شرایط کیفیت بالای کافه خبر می‌دهند.

معرفی هتل های ایران : معرفی هتل شهریار تبریز

ازدیگر خدمات این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی (با ظرفیت هشت خودرو و به‌صورت رایگان)، اینترنت بی‌سیم رایگان، یخچال، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، پذیرش 24 ساعته، خشک‌شویی، پذیرایی در اتاق، خدمات خانه‌داری و خدمات تاکسی سرویس اشاره کرد. لابی هتل با ظرفیت 20 نفر می‌تواند موقع انتظار مکان مناسبی برای شما باشد. نکته‌ مهمی که درباره این هتل سه ستاره وجود دارد و می‌توان آن را جزو مزایای هتل حساب کرد، این است که کنسلی همه روزهای این هتل (حداکثر دو اتاق) حتی در روز ورود شما هم بدون احتساب جریمه امکان‌پذیر است. همچنین کودک زیر هفت سال درصورت عدم‌استفاده از سرویس می‌تواند اقامت رایگان داشته باشد. این هتل با داشتن طرحی به‌نام باشگاه مشتریان تخفیفات ویژه‌ای درنظر گرفته است. با عضویت در این باشگاه مشتریان به چند دسته تقسیم می‌شود: پیشنهاد ویژه با 25 درصد تخفیف، مشتریان برنزی با 12 درصد تخفیف، مشتریان نقره‌ای با 15 درصد تخفیف، مشتریان طلایی با 17 درصد تخفیف و مشتریان اعتباری.

با رزرو هتل تهران از علی بابا به‌راحتی و به‌صورت آنلاین هتل انتخابی خود را رزرو کنید.

آدرس هتل مروارید

هتل مروارید در قسمت ورودی بزرگراه مدرس قرار گرفته که مرکز شهر را به شمال شهر و دیگر بزرگراه‌های اصلی متصل می‌کند.

میدان هفت تیر، روبروی مرکز خرید یاس، پلاک 26

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی