بازدید 7860

معرفی هتل شهریار تبریز

یکی از مسائل مهمی که هنگام رزرو هتل‌ تبریز با آن مواجه می‌شوید، زیاد بودن آن‌ها است. با کمی جستجو در فضای مجازی نه‌تنها اطلاعات مفیدی از هتل‌ها و نوع خدمات و کیفیت آن‌ها می‌فهمید، بلکه به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را رزرو کنید. با رزرو هتل تبریز یکی از هتل ‌های تبریز را انتخاب کرده و بدون دغدغه و دردسر به سفر خود برسید. درادامه به معرفی هتل شهریار تبریز می‌پردازیم تا شما را کمی در انتخاب راهنمایی کنیم.
کد خبر: ۹۹۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ 10 August 2020

یکی از مسائل مهمی که هنگام رزرو هتل‌ تبریز با آن مواجه می‌شوید، زیاد بودن آن‌ها است. امروزه به لطف تکنولوژی این مشکل را به‌راحتی می‌توان حل کرد. با کمی جستجو در فضای مجازی نه‌تنها اطلاعات مفیدی از هتل‌ها و نوع خدمات و کیفیت آن‌ها می‌فهمید، بلکه به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را رزرو کنید. با رزرو هتل تبریز یکی از هتل ‌های تبریز را انتخاب کرده و بدون دغدغه و دردسر به سفر خود برسید. درادامه به معرفی هتل شهریار تبریز می‌پردازیم تا شما را کمی در انتخاب راهنمایی کنیم.

معرفی

هتل شهریار یکی از هتل ‌های تبریز است که پنج ستاره دارد و در یکی از خوش آب‌وهواترین مناطق شهر زیبای تبریز واقع شده است. هتل در سال 1386 افتتاح شد و برای ارتقا کیفیت خدمات در سال 1396 موردبازسازی قرار گرفت. این هتل در نوع خود بسیار بی‌نظیر است و با وجود مجموعه‌های تفریحی و فضای اقامتی آرامش‌بخش پناهگاه بسیار خوبی برای مسافران تبریز به‌نظر می‌رسد. نزدیکی این هتل به بعضی از مکان‌های دیدنی، تجاری و تفریحی یکی از مزیت‌های آن محسوب می‌شود. مکان‌هایی ازجمله برج خلعت‌پوشان، بام و تله‌کابین عون‌بن‌علی، مجتمع تجاری لاله پارک، مرکز خرید جواهر، موزه آذربایجان، رستوران سنتی شهریار، رستوران دریایی بالیق، شهرک رشیدیه و...

چه برای کار یا تفریح و سرگرمی، چه با خانواده و چه تنها به تبریز آمده باشید، هتل شهریار یکی از هتل‌هایی است که هنگام رزرو هتل تبریز علی بابا یاد آن خواهید افتاد.

معرفی هتل شهریار تبریز

امکانات هتل شهریار تبریز

این هتل مدرن در 10 طبقه و با 202 اتاق و 600 تخت به‌خوبی می‌تواند پاسخگوی نیاز مسافران باشد. اتاق‌ها به‌شرح زیر هستند: اتاق تک نفره، اتاق دو نفره دیلاکس، اتاق سه نفره، اتاق دابل، سوئیت دیلاکس، سوئیت پرزیدنتال و سوئیت دیپلماتیک عادی. هریک امکانات متنوع و ویژگی‌های خاص خود را دارند. اینترنت رایگان، امکانات آماده‌سازی چای و کافی داخل اتاق، تلویزیون ال‌سی‌دی و میز کار در همه‎‌ اتاق‌ها جز سه نفره (اینترنت آزاد، تلویزیون صفحه بزرگ و میز کار دارد) یافت می‌شود. سوئیت‌های دیلاکس، فضای نشیمن و اتاق خواب و آشپزخانه دارند و مناسب برای خانواده‌های دو تا چهار نفره هستند. سوئیت‌های دیپلماتیک وی‌آی‌پی با فضایی بسیار مجلل و وسیع، سرویس جداگانه، فضای نشیمن زیبا و وسایل باشکوه مناسب برای اقامت زوج‌ها و اقامت‌های کاری است. سوئیت‌های دیپلماتیک یکی از بزرگ‌ترین سوئیت‌ها در هتل‌ های تبریز هستند که یک اتاق خواب مجزا، اتاق نشیمن همراه پنجره‌های بزرگ و دو سرویس بهداشتی دارند. این نوع سوئیت‌ها هم برای اقامت خانواده و هم برای مناسبت‌های کاری مناسب است. همگی سوئیت‌ها امکانات اینترنت رایگان، امکان آماده‌سازی چای و کافی داخل اتاق، تلویزیون ال‌سی‌دی و میز کار را دارند.

مقاله مرتبط : جاهای دیدنی مشهد نزدیک حرم

معرفی هتل شهریار تبریز

دو رستوران بزرگ کاکتوس و کافی‌شاپ هتل شهریار مکان‌های بسیار مناسبی برای جمع‌های دوستانه و مراسم تولد، فارغ‌التحصیلی، مهمانی‌های خانوادگی، ملاقات‌های کاری هستند. این رستوران با 250 نفر ظرفیت و طبخ انواع غذاهای لذیذ ایرانی می‌تواند مناسب سلیقه غذایی شما باشد. کافی‌شاپ هتل نیز برای مراسم و نشست‌های دوستانه با ظرفیت 150 نفر یکی از پرطرفدارترین‌ها در شهر تبریز محسوب می‌شود. سالن آمفی‌تئاتر در مجموعه هتل شهریار با گنجایش 580 نفر یکی دیگر از امکانات ویژه این هتل است. این سالن‌ها با امکانات ویدئو پروژکتور، خدمات صوتی و تصویری و نورپردازی بسیار خوب برای مراسم‌های مختلف مناسب هستند.

پارکینگ این هتل به‌صورت غیرمسقف و با ظرفیت 200 خودرو رایگان دراختیار مسافران قرار گرفته و از بابت جای پارک دردسری نخواهید داشت. خدمات رایگان دیگر در این هتل اینترنت، استخر و سرو صبحانه است. صبحانه هتل شامل نیمرو، تخم‌مرغ آب‌پز، سوسیس سرخ‌شده، عسل، کره، مربا، شیر، آب‌میوه، چای، لوبیا، عدسی، سرشیر، خامه، پنیر و نان ایرانی می‌شود. برای پرکردن اوقات‌فراغت شما نیز دو مجموعه ورزشی جداگانه که بزرگ‌ترین استخرهای تبریز و امکانات بدنسازی و همچنین خدمات متنوع درمانی و ماساژ حرفه‌ای دارند، فراهم شده است. در مجموعه استخر و جکوزی آرامش و آسودگی جسم و ذهن شما نیز تامین شود. این هتل شش اتاق کنفرانس و سالن همایش دارد که بسیار برای نشست‌های اجتماعی و اختصاصی مناسب است. هتل شهریار نیز پکیج‌های ویژه‌ای مانند پکیج تولد و پکیج سالگرد ازدواج نیز درنظر گرفته که با کیک و گل‌آرایی به‌صورت رایگان و... می‌توانید عزیزان خود را سوپرایز کنید.

مقاله مرتبط : بهترین هتل های ساحلی کیش

امکانات مختلف دیگر در اتاق عبارت است از روم‌سرویس، آب رایگان، پاورسوئیچ، صبحانه، چای‌ساز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی و همچنین سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق

امکانات در لابی نیز آسانسور، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات خانه‌داری، خدمات بیدارباش، لاندری، خدمات باربری، مینی بار با هزینه و آرایشگاه و... است.

کودکان زیر دو سال درصورت عدم‌استفاده از سرویس اضافه از پرداخت هرگونه هزینه معارف هستند. افراد دو تا هشت سال درصورت استفاده‌نکردن از سرویس اضافه خردسال محسوب شده و قیمت اقامت نیم‌بها حساب می‌شود. برای افراد بالای هشت سال به‌طورکامل این هزینه محاسبه خواهد شد. سرویس اضافه نیز به‌صورت تخت تاشو است.

آدرس

تبریز، ابتدای جاده ائل‌گلی، هتل بین‌المللی شهریار

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار