بازدید 6689
۱

حداکثر افزایش شهریه دانشگاه‌های غیردولتی چقدر است؟

رییس اتحادیه دانشگاه‌های غیردولتی غیرانتفاعی گفت: شهریه دانشگاه‌های غیردولتی بین ۱۰ تا ۲۰ درصد و کمتر از سال گذشته افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۱۰۰۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ 04 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، علی آهون منش فرایند ثبت نام از دانشجویان را مجازی اعلام کرد و اظهار داشت: میزان افزایش شهریه در اختیار هیأت های امنای دانشگاه ها است؛ سال گذشته تا ۲۵ درصد افزایش یافت اما امسال به دلیل مشکلات خانواده ها در پی بحران کرونا، مقداری سقف را پایین تر آوردیم و اعمال افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی را در اختیار هیأت های امنای دانشگاه ها قرار داریم.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی دانشگاه های غیردولتی غیرانتفاعی اظهار داشت: آغاز سال تحصیلی دانشجویان ورودی قدیم از ۱۵ شهریورماه است و از زمانی که نتایج کنکور اعلام شود، سال تحصیلی دانشجویان ورودی جدید هم آغاز خواهد شد.

وی گفت: دانشجویان ورودی جدید دو تا سه هفته برای آشنایی با محیط دانشگاه و استادان در دانشگاه حضور می یابند.

آهون منش درباره فراهم بودن زیرساخت های دانشگاه های غیردولتی برای شروع آموزش های الکترونیکی نیز گفت: زیرساخت ها برای آموزش های مجازی خیلی بهتر از ترم گذشته است؛ در ترم قبل ۸۵ درصد موفق عمل کردیم و فقط ۱۵ درصد دانشجویان به صورت آفلاین و با کمک لوح فشرده آموزشی تحصیل کردند.

رییس اتحادیه دانشگاه های غیردولتی غیرانتفاعی، افزود: در ترم تحصیلی جاری ۹۵ درصد آموزش ها به صورت الکترونیکی و به طور قطع با پهنای باند پر قدرت انجام می شود.

آهون منش درباره میانگین ظرفیت های خالی دانشگاه های غیردولتی در سال تحصیلی جدید، گفت: به طور کلی حدود ۱۸۰ هزار ظرفیت پذیرش در دانشگاه های غیردولتی وجود دارد که ۵۰ درصد معادل ۹۰ هزار صندلی در سال تحصیلی جدید خالی می ماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
كي نظارت مي كند؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل